مساجد از سیل خوزستان تا زلزله اندیکا در خط مقدم کمک‌رسانی بوده‌اند

جوروند گفت: گروه‌های جهادی، پایگاه‌های مقاومت بسیج و کانون‌های مساجد در سیل ۹۸، دوران کرونا و همچنین بحران‌های مختلف تا زلزله ناگوار اندیکا همواره پیش‌قراولان کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان بوده‌اند.

«محمد جوروند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به حوادث غیرمترقبه خوزستان و به خصوص زلزله مناطق روستایی و عشایری شهرستان اندیکا اظهار کرد: گروه‌های جهادی، پایگاه‌های مقاومت بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سیل 98، دوران کرونا و همچنین بحران‌های مختلف تا زلزله ناگوار اندیکا همواره پیش‌قراولان کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان بوده‌اند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ویژگی‌های مهم مردم ولایتمدار خوزستان هستند که تبلور آن را در این زمان و در کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان و نیازمندان می‌توان مشاهده کرد.

 

وی ضمن عرض خدا قوت به مدیران و اعضای کانون های مساجد در امر امداد رسانی به مناطق روستایی و عشایری زلزله زده گفت: هنرمندان می توانند صحنه‌های ایثار و حمایت مردم ایران اسلامی را در کمک به مردم زلزله‌زده اندیکا به تصویر بکشند چرا که این همدلی‌ها که منشا انسانی و دینی دارند را در کمتر نقطه‌ای از عالم می‌توان یافت.

 

کد خبر 1105719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha