خانواده مبدا همه تحولات یک جامعه آرمانی است/ سردی کانون خانواده منشا بسیاری از آسیب های اجتماعی 

حق شناس گفت: خانواده مبدا همه تحولات یک جامعه آرمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» ظهر امروز (یکشنبه ٢۵ مهر) در جلسه افتتاح مرکز تعالی خانواده در گرگان اظهار کرد: امروز در حوزه اجتماعی طلاق، خودکشی، حاشیه نشینی و امثال آن مسئله ما است و باید با شناخت مسئله و مشکل برای حل آن گام برداریم.

 

استاندار گلستان ادامه داد: خانواده مبدا همه تحولات یک جامعه آرمانی است و اگر این نهاد با کیفیت باشد جامعه باکیفیت خواهد شد.

 

وی بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند هر کار و هزینه ای که در حوزه تحکیم خانواده انجام دهیم به بیراهه نرفتیم، ما هزینه های زیادی برای عوارض یک خانواده نامطلوب انجام می دهیم اما برای تحکیم خانواده اختصاص نمی دهیم.

 

حق شناس تصریح کرد: مبنا خانواده ایده آل است و بنا به دلیل اقتصادی و غیراقتصادی میزان تولد کاهش یافته و جمعیت سالمندی رو به افزایش است.

 

استاندار گلستان آسیب های اجتماعی را ناشی از سردی کانون خانواده دانست و متذکر شد: اگر کانون خانواده گرم باشد بسیاری از آسیب های اجتماعی رخ نمی دهد.

 

وی با تاکید بر اینکه باید آسیب های اجتماعی مطرح و برای حل آن راه حلی اتخاذ شود، تاکید کرد: خانواده کانون عشق، محبت، پشتیبانی و غیره است.

 

حق شناس از ابتکار عمل تبلیغات اسلامی در راه اندازی مرکز تعالی خانواده قدردانی کرد و یادآور شد: امروز توجه و مراقبت از خانواده ها امری واحب است و اگر یک خانواده ای آسیب ببیند آسیب ناشی از آن به دیگر خانواده ها و افراد جامعه نیز خواهد رسید.

 

کد خبر 1105764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha