مراسم یوم الله سیزدهم آبان بر اساس رنگ بندی شیوع کرونا برگزار می شود

حجت الاسلام چراغی پور با بیان اینکه یوم الله ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی نظام اسلامی است، گفت: مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با لحاظ کردن رنگ بندی شهرستان ها در ایلام برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، ظهر امروز(۲۵ مهر) در نشست هماهنگی برگزاری مراسم روز 13 آبان با حضور« الیاس فتاحی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام، اظهار کرد: 13 آبان به عنوان روز ملي مبارزه با استكبار جهانی، روزی مهم و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی و يادآور حوادث تاريخ ساز و اثر گذاري است كه هر كدام تاثيري عميق در به ثمر نشستن نهضت شكوهمند انقلاب اسلامي داشتند.

 

حجت الاسلام « علی چراغی پور» با بیان اینکه یوم الله ۱۳ آبان نقش مهمی در شكل گيري، تداوم و پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي و اعلام آمادگي ملت بزرگ ايران در مبارزه با استكبار  جهانی داشته است، گفت:  شرایط کرونایی نباید موجب کم رنگ شدن اهمیت بزرگداشت ایام الله و وقایع مهم انقلاب اسلامی شود.

 

وی با تاکید بر اجرای برنامه های گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در بستر فضای مجازی، بیان کرد: بزرگداشت  یوم الله ۱۳ نبايد منحصر به برپايي راهپيمايي شود و اجراي برنامه هاي مختلف و متنوع جهت تبيين و تشريح اهداف اين روز نيز ضرورت دارد كه بايد در اين راستا برنامه ريزي هاي لازم و اتخاذ تدابير صورت گيرد.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی تعطیل ناپذیر است، خاطرنشان کرد: اهمیت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بر کسی پوشیده نیست و بنابراین بزرگداشت این روز باید مورد توجه قرار داشته باشد.

 

چراغی پور با بیان اینکه  مراسم ١٣ آبان بر اساس رنگ بندی مناطق استان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: بهره گیری از ظرفیت رسانه، فضای مجازی و تبلیغات محیطی در راستای تشریح و تبیین یوم الله ۱۳ آبان بسیار اهمیت دارد.

 

وی با بیان اینکه  یوم الله ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: با هماهنگی همه دستگاه ها و نهای عضو ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در استان، جزئیات مراسم متعاقبا اعلام می شود.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام نیز در یان نشست با بیان اینکه یوم الله ۱۳آبان از ایام بسیار مهم در تقویم ملی کشور است، افزود: این روز،  روز استکبار ستیزی است و ملت ایران نماد ایستادگی در مقابل استکبار جهانی است، افزود: طی دو سال گذشته با توجه به شرایط کرونایی در راستای برگزاری میدانی مراسمات و اجتماعات محدودیت هایی مواجه شده ایم.

 

«الیاس فتاحی» بیان کرد: در دو سال گذشته با توجه شرایط شیوع کرونا، امکان برگزاری مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان وجود نداشته است اما امسال با توجه به رنگ بندی وضعیت شیوع کرونا، با رعایت کامل دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی باید تلاش شود که این مراسم برگزار شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام ابراز کرد: فرمانداران و بخشداران با همکاری سایر مسئولین استان، کمک کنند تا  شرایطی فراهم شود که پس از دو سال وقفه، با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های مناسبی در راستای گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان  در استان برگزار شود.

 

فتاحی یادآور شد:کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲، شهادت دانشجویان در ۱۶ آذر همین سال، حمایت و تثبیت پایه‌های رژیم پهلوی، تشکیل ساواک و تحمیل قانون و لایحه ننگین کاپیتولاسیون  از جمله جنایت‌های آمریکا بر علیه ملت ایران اسلامی است و امروز ایران اسلامی مظهر استکبار ستیزی در جهان است.

 

وی در پایان با تقدیر  از خدمات سبزپوشان نیروی انتظامی در استان، خاطرنشان کرد: مسئولان ذی ربط تمهیدات لازم را برای مسائل امنیتی، فضا سازی، تبلیغات و استفاده از فضای مجازی برای بگزاری باشکوه آئین های یوم الله ۱۳ آبان در دستور کار قرار دهند.

 

گفتنی است در این نشست اعضای ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در استان در راستای برگزاری آئین ها و برنامه های این روز، با هم بحث و تبادل نظر کردند.

کد خبر 1105808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha