خیرین و شهرداری دولت را در مسکن سازی کمک کند/ مردم مداری در شهرداری

حاج رسولی ها گفت: دولت به تنهایی قادر به رفع نیاز مسکن و گذر از مشکلات آن نیست و خیرین و شهرداری ها در این حوزه مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «عباس حاج رسولی ها» در جلسه شورای شهر اصفهان با اشاره به وضع ناگوار مسکن اظهارداشت: نوسانات قیمت و وضع تورمی شرایط را برای زندگی مردم بسیار سخت کرده و خانه دار شدن طبقه متوسط بسیار سخت است.

 

عضو شورای شهر اصفهان با اشاره به تصمیم دولت برای ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور، تصریح کرد:‌ دولت به تنهایی قادر به رفع نیاز مسکن و گذر از مشکلات آن نیست و خیرین و شهرداری ها در این حوزه مشارکت کنند.

 

وی ادامه داد: مشارکت اقشار مختلف جامعه در تامین مسکن و برون رفت از این وضع لازم است که خیرین و شهرداری در این راستا نقش اساسی دارند تا اینکه نگذاریم مسکن دار شدن مردم به بیش از 180 سال طول بکشد.

 

حاج رسولی ها با اشاره به چالش بیکاری و معضلاتی که اصفهان را تهدید می کند،‌ اذعان داشت: اصفهان با تمامی ظرفیت های صنعتی، گردشگری، فرهنگی و اقتصادی ولی افراد بیکاری زیادی را دارد که تامین شغل آنان لازم است.

 

وی یادآورشد: فرونشست و مشکل آب اصفهان تهدیدی جدی علیه زیست در این منطقه، اشتغال و آرامش مردم است و سران سه قوه برای این موضوع اقدام جدی و اساسی انجام دهند چرا که دامنه مشکلات به قدری است که دولت به تنهایی قادر به رفع این معضل نیست.

 

* مردم مداری در شهرداری

 

عضو شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه در برخی مناطق شهرداری روند خدمت رسانی سخت است، گفت: درخواست پروانه ساختمانی و دیگر خدمات شهری نباید طولانی و گسترده شود.

 

وی با بیان اینکه مردم مداری در شهرداری لازم است، افزود: نوع رفتار با مراجعین و ارباب رجوع توسط مدیران مهم است و نباید نارضایتی به دلیل تاخیر در کارها و گره اندازی در فعالیت ایجاد شود.

 

رئیس کمسیون گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان خدمت به مردم را رسالت اعضای شوراهای اسلامی شهر خواند و اظهارداشت: مردم از نمایندگان خود گره گشایی و رسیدگی به امور مردم را می خواهند و نباید از این موضوع غفلت کنیم.

کد خبر 1105815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha