تخریب کامل ۹۵۰ خانه در اثر زلزله اندیکا/ به بسته‌های حمایتی ‌برای زلزله‌زدگان نیاز داریم

خدادادی گفت: بیش از ۹۵۰ واحد مسکونی در اثر زلزله اندیکا به صورت کامل تخریب شده اند که بیش از ۸۰ درصد از این منازل در حوزه شهرستان اندیکا بوده و علاوه براین یک هزار و ۹۵۰ خانه نیز نیازمند تعمیر هستند،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی» امروز (یکشنبه 25 مهر) در نشست مطالبه گری که در سازمان بسیج رسانه برگزار شد اظهار کرد: حوادث و آسیب های زلزله اندیکا باید تبدیل به  مطالبه عمومی شود که رسانه ها نقش مهمی در مسیر دارند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: اقدامات اولیه در خصوص زلزله اندیکا انجام شد و در حال حاضر به بسته‌های حمایتی و معیشتی ‌برای زلزله‌زدگان نیازمند هستیم.

 

وی با بیان اینکه بیش از 950 واحد مسکونی در اثر زلزله به صورت کامل تخریب شده اند اضافه کرد: بیش از 80 درصد از این منازل در حوزه شهرستان اندیکا بوده و علاوه براین یک هزار و 950 خانه نیز نیازمند تعمیر هستند، این اقدام نیازمند حضور همگانی است.

 

خدادادی تصریح کرد: چادر و کالاهای اساسی اولیه مانند برنج، فانوس، قند و غیره به اندازه کافی در بین زلزله‌زده‌ها توزیع شده است. پویش مردمی همدلی نیاز به حمایت همگانی دارد و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و رساندن آنها به مردم حادثه دیده، از نظر قانونی فقط از طریق جمعیت هلال احمر انجام می‌شود.

 

کد خبر 1105830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha