مطالبه گری رسانه ها، راهگشای مشکلات است

بهمئی با بیان اینکه نشست مطالبه گری و جهاد رسانه ای بسیج رسانه خوزستان با هدف بررسی مشکلات عشایر در منطقه زلزله زده اندیکا و ایذه برگزار شد گفت: مطالبه گری رسانه ها، راهگشای مشکلات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سجاد بهمئی» امروز (یکشنبه ۲۵ مهر) در نشست مطالبه گری با حضور مدیرکل امور عشایر و مدیرعامل هلال احمر خوزستان برگزار شد اظهار کرد: این نشست با هدف مطالبه گری و بررسی مشکلات مردم عشایر منطقه زلزله زده و همچنین نوع خدمات رسانی هلال احمر و امورعشایر استان برگزار شد‌.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان خوزستان افزود: مطالبه گری از مدیران از اولویت های قرارگاه مطالبه گری است و این قرارگاه از همه مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس دعوت و به بررسی مسائل و مشکلات مردم جهت ارائه راهکارهای مناسب می پردازد.

 

وی با بیان اینکه همه مدیران باید پاسخگوی مردم و رسانه ها باشند اضافه کرد: رسانه ها به عنوان رابط مردم و مسئولان می توانند نقش مهمی در شناسایی مشکلات و آسیب ها و رفع این مشکلات داشته باشند.

 

بهمئی با اشاره به اینکه حوادث غیرقابل پیش بینی و فاجعه بار در همه نقاط زمین در حال تکرار است ابراز کرد: خوب است برای امدادرسانی و کمک به حادثه دیدگان تدبیری اندیشیده شود که همه بخش های مسئول و نهادهای ذی‌ربط بدون فوت وقت و با کمترین ضریب خطا به کمک مردم حادثه دیده بشتابند و به گونه ای برخورد نشود که انگار اولین بار است که در کشور چنین اتفاقات ناگواری رخ می دهد.

 

وی خاطر نشان کرد: آنچه که مورد تاکید است توجه به نقش رسانه ها در پیگیری لحظه به لحظه و مطالبه از مسئولان در انجام وظایف محوله است.

 

کد خبر 1105844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha