حافظان روشندل نکا تجلیل شدند

جشن آغاز امامت امام زمان(عج) و روزجهانی عصای سفید و روزجهانی نابینایان به همت و تلاش مرکز قرآنی روح الامین نکا برگزار و فعالان روشندل در رشته حفظ کل قرآن کریم تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران، حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی» امروز(۲۶مهر) در مراسم جشن آغاز امامت امام زمان(عج) و روزجهانی عصای سفید و روزجهانی نابینایان به همت و تلاش مرکز قرآنی روح الامین نکا برگزارشد، اظهار کرد: در سالروز جشن آغاز امامت امام زمان(عج) و روزجهانی عصای سفید قرار داریم و بزرگداشت این روزها گامی برای ارج و قرب نهادن به این موضوعات مهم است.

امام جمعه نکا افزود: روشندلان ما از نعمت بینایی محروم هستند و نباید این موجب شود که از امکانات دیگر بازبمانند و باید امکانات و تسهیلات دولتی مناسب برای این افراد فراهم شود.

 

وی با بیان اینکه باید امکانات و تسهیلات دولتی در جامعه به گونه ای باشد که همه افراد جامعه از آن برخوردار شوند؛ خاطر نشان کرد: روشندلان جامعه ما امروز اگر چه از نعمت دیدن سر بی بهره اند اما با دل و ایمان خود می بینند و ارزش انسان به عشق و محبت درونی اوست.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: دیدن به ظاهر مهم نیست بلکه عشق و علاقه و محبت درونی و دیدن با دل مهم است که روشندلان ما در این بخش باید تلاش کرده و دل خود را به انوار الهی و دوستی با اهل بیت(ع) روشن کنند.

 

امام جمعه نکا یادآور شد: مهم زندگی با عزت و سربلندی است و اینکه امام زمان خود را بدرستی بشناسیم و در مسیر عدل و داد و ولایتمداری باشیم که باید در این راستا تلاش شود.

کد خبر 1106014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha