آیین تجلیل از دانش‌آموزان نویسنده و تصویرگر مجتمع آموزشی امام جواد(ع) یزد برگزار شد

آیین تجلیل از دانش‌آموزان نویسنده و تصویرگر مجتمع آموزشی امام جواد(ع) یزد با عنوان «قلم‌های کوچک، قدم‌های بزرگ» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مراسم تجلیل از دانش‌آموزان نویسنده و تصویرگر مجتمع آموزشی امام جواد(ع) با عنوان «قلم‌های کوچک، قدم‌های بزرگ» با حضور مسئولان استانی در دانشگاه امام جواد(ع) یزد برگزار شد.

فریدون عموزاده خلیلی، نویسنده کشوری در این مراسم گفت: کتاب، پدیده و داستان در کتاب‌ها موضوعی است که ظاهر کوچک دارد اما خیلی بزرگ است.

وی افزود: یک کتاب مثلا 20 صفحه‌ای که یک یا دو داستان دارد این فقط به اندازه خود از حقایق و زندگی گفته نشده بلکه وقتی کتاب را باز می‌کنید وارد جهان دیگری می‌شوید.

این نویسنده کشوری گفت: نوشتن باعث می‌شود که ما موقع نوشتن بتوانیم اثر و فکری جدید خلق کنیم.

وی گفت: هر داستان تنها به کلمات آن نیست بلکه می‌تواند زندگی را به نمایش گذاشته و با هر داستان جهانی خلق شود و به دیگران نیز برای زندگی بهتر پیشنهاد داده می‌شود.

عموزاده بیان کرد: ما امیدواریم که این فرزندان که در یزد به نویسندگی و داستان‌نویسی مشغول هستند بتوانند آینده و زندگی خوبی را در آینده رقم بزنند.

وی افزود: زندگی که در چند سال آینده با تجربه‌ها، تخیلات و پیشنهادهای این فرزندان در کتاب ها رقم خورده، دنیای بهتری برای ما خواهد ساخت.

در پایان این مراسم نیزاز 36 دانش آموز نویسنده و تصویرگر تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 1106362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha