دنبال گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در استان سمنان هستیم

هاشمی باتأکید بر اینکه به دنبال گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در استان سمنان هستیم گفت:نباید حتی یک واحد صنعتی و تولیدی هم تعطیل شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛« سیدمحمدرضا هاشمی» در دیدار با فعالان حوزه اقتصادی استان از گره‌گشایی از مشکلات بخش صنعت و تولید به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی استان سمنان نام برد وگفت:حمایت همه‌جانبه از بخش تولید و صنعت در استان و حفظ وضعیت موجود ضروری است.

 

استاندار سمنان با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم حتی یک واحد صنعتی و تولیدی نیز تعطیل شود اضافه کرد: استانداری در قبال تولید و توسعه استان چند اولویت دارد که یکی از آنها حفظ وضعیت موجود در زمینه اشتغال و تولید صنعتی است.

 

وی با اشاره به اینکه استان سمنان در زمینه قطعه سازی، داروی دامی، اتوبوس و مینی‌بوس، بسیاری صنایع فرآوری و… سرآمد کشور است و لذا تقویت واحدهای موجود دومین رویکرد و یا اولویت استانداری است، اظهار کرد: ایجاد سرمایه گذاری به خصوص با نگاه ویژه به شهرک‌های صنعتی و نواحی صنعتی از جمله دیگر اولویت‌های استانداری است.

 

هاشمی گره‌گشایی از مشکلات مردم و همچنین فعالان بخش اقتصادی و صنعت را سیاست دولت و شخص ریاست جمهوری اعلام کردوافزود: ما نیز در استان سمنان بر همین مهم تاکید کرده و در جهت تحقق آن‌ گام برمی داریم.

 

استاندار سمنان با بیان اینکه این استان دارای ۱۹ شهرک صنعتی است که هرکدامشان می‌توانند قطب جذب کننده سرمایه گذار باشند، گفت: تلاش مسئولان شهرستانی و ذی‌ربط در این رابطه بسیار دارای اهمیت است.

 

وی با تءکید براینکه سرمایه‌گذار امروز فرش قرمز نیاز ندارد ادامه داد: بلکه باید تلاش کنیم تا مشکلات واحدهای اقتصادی مشکل‌دار را حل کنیم.

 

هاشمی با اشاره به حضور شبانه روزی خود در کنار بخش اقتصادی و تولید استان سمنان اظهارداشت: اولویت اصلی امروز ما در استان، حفظ وضعیت موجود در اقتصاد و اشتغال، افزایش ظرفیت تولید، بازگرداندن واحدهای راکد و در تملک بانک و نهایتا استقبال از سرمایه‌گذاران جدید خواهد بود.

 

استاندار سمنان با بیان اینکه به دنبال گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در استان هستیم اضافه کرد: تا زمانی که در استان سمنان هستم، اجازه نخواهم داد هیچ واحد تولیدی تعطیل شود و تعداد واحدهای راکد و تملیکی افزایش یابد.

 

وی با اشاره با اینکه  نقطه نظرات و پیشنهادات فعالان حوزه اقتصادی در استان سمنان مورد استفاده قرار خواهد گرفت  خاطرنشان کرد: مطالبات، درخواست‌ها و مشکلات این عزیزان با همراهی مدیران کل مرتبط در استان و همچنین کشور، پیگیری، بررسی و برای رفع آنها تلاش خواهیم کرد.

 

هاشمی با بیان اینکه در کنار صنعت نگاه ویژه‌ای نیز به گردشگری داریم، گفت: این استان از استعدادهای زیادی در زمینه گردشگری بهره مند است که برای مثال می‌توان به وجود ۳۰ منطقه گردشگری در این استان نام برد که هر کدامشان می‌توانند یک جاذبه زیبا و دیدنی برای گردشگران باشد.

 

استاندار سمنان با اشاره به افزایش ماندگاری زائران رضوی و ترویج گردشگری با استفاده از ظرفیت کریدور شرق به غرب کشور از جمله کارهایی است که باید صورت گیرد، گفت: استان سمنان دو شهر نمونه گردشگری نیز دارد و لذا باید تلاش کنیم که از ظرفیت زائران رضوی به خوبی استفاده کنیم.

 

کد خبر 1106019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha