بدهی ۴۲ میلیاردی دستگاه های دولتی به اوقاف بهشهر

فاضلی از بدهی ۴۲ میلیارد ریالی دستگاه های دولتی به اوقاف بهشهر خبر داد و گفت: در شرایط سخت اقتصادی دولت و کشور این مطالبات توسط دستگاه های اجرایی پرداخت نشده است؛ اما همچنان پیگیر وصول مطالبات هستیم.

«محمدحسین فاضلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: با توجه به بدهی دستگاه های اجرایی شهرستان بهشهر به اوقاف نشست های مختلفی برگزار و در حال انجام است تا نسبت به پرداخت بدهی های اوقاف در اسرع وقت اقدام شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر افزود: دستگاه های دولتی بزرگترین بدهکار و دارای بیشترین بدهی به اوقاف و امور خیریه شهرستان هستند که باید هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف بدهی خود اقدام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه 52 مدرسه بهشهر وقفی است؛ خاطر نشان کرد: مطالبات اوقاف از دستگاه های اجرایی در جلسات مختلف مطرح می شود تا از این طریق با تعیین الزاماتی دستگاه ها نسبت به پرداخت بدهی خود مکلف شوند.

 

فاضلی در ادامه سخنان خود از بدهی 42 میلیارد ریالی دستگاههای دولتی به اوقاف بهشهر خبر داد و گفت: در شرایط  سخت اقتصادی دولت و کشور این مطالبات توسط دستگاه های اجرایی پرداخت نشده است؛ اما همچنان پیگیر وصول مطالبات هستیم.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر با بیان اینکه در برخی موارد عدم پرداخت به موقع مطالبات اجرای نیات را با مشکل مواجه کرده است، یادآور شد: امیدواریم مدیران برای پرداخت بدهی ادارات به اوقاف اقدام کنند؛ چرا که عدم پرداخت وجوهات اوقاف با توجه به نیات واقفان، از نظر قانونی و شرعی تخلف محسوب می‌شود.

کد خبر 1106041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha