برگزاری مسابقه کتابخوانی با همت کانون شهید صیاد شیرازی روستای نازول ملایر

ترکاشوند گفت: مسابقه کتابخوانی با هدف ارتقا سطح آگاهی اعضای کانون و ترویج فرهنگ کتابخوانی، ترویج سبک زندگی اسلامی، گسترش و تعمیق شناخت از فرازهای زندگی و سیره حضرت محمد (ص) درباره زندگی پربار و رسالت آن حضرت برگزار می‌شود.

«جعفر ترکاشوند» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و گرامی‌داشت ایام ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع)، برنامه های شاد و متنوعی در محل کانون برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی روستای نازول در شهرستان ملایر افزود: مسابقه  کتابخوانی با هدف ارتقا سطح آگاهی اعضای کانون و ترویج فرهنگ کتابخوانی، ترویج سبک زندگی اسلامی، گسترش و تعمیق شناخت از فرازهای زندگی و سیره حضرت محمد (ص) درباره زندگی پربار و رسالت آن حضرت برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت به منظور ایجاد انگیزه نشاط و شادی در جامعه، ویژه ‌برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری با اجرای ضوابط بهداشتی برگزار می شود.

 

ترکاشوند برنامه های فرهنگی و هنری ویژه هفته وحدت، برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) را از برنامه های اصلی هفته وحدت بر شمرد و افزود: ترویج سیره نبوی از اهداف اصلی این برنامه ها است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در اهمیت این موضوع در بیاناتی ارزشمند می‌فرمایند «امروز کتابخوانی و علم‌آموزی، نه تنها یک وظیفه ملی، که یک واجب دینی است؛ در جامعه‌ اسلامی، کتابخوانی باید همگانی و فراگیر شود



 

کد خبر 1106074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha