استان البرز چهار نماینده منتخب در یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان دارد

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت تبیین و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه گفت: استان البرز چهار نماینده منتخب در یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان دارد.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در جریان برپایی یازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت:  استان البرز چهار نماینده منتخب در یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان دارد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: جشنواره قرآنی مدهامتان طی سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی در مرحله نخست برگزار شد و پس از آن از هر استان ۵ نفر به عنوان برترین ها شناخته شدند که روز سه شنبه ۲۷ مهر آیین افتتاحیه جشنواره قرآنی مدهامتان در مشهد مقدس برگزار می شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت تعمق در قرآن کریم و ترویج ارزش های ایمانی و الهی اظهار کرد: جشنواره قرآنی مدهامتان ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد است و هدف از برپایی آن توجه و تعمق بیشتر به این کتاب الهی است. 

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: بخش های متعدد اعم از قرائت، ترتیل، اذان و ... برای این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان برنامه ریزی شده است که طی آن متسابقین به صورت غیرحضور و از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد به رقابت می پردازند و نفرت راه یافته به مرحله کشوری نیز مشهد مقدس به رقابت می پردازند. 

 

کد خبر 1106107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha