رژیم صهیونیستی دشمن واحد جهان اسلام است

آیت‌الله فلاحتی با بیان‌اینکه رژیم صهیونیستی دشمن واحد جهان اسلام است، گفت: شیطنت‌های رژیم جعلی صهونیستی در کشورهای همسایه‌مان راه به جایی نمی‌برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، آیت‌الله «رسول فلاحتی» امروز(دوشنبه، ۲۶ مهر) در همایش استانی وحدت که با حضور علما و روحانیون اهل تشیع و تسنن شهرستان‌های آستارا، تالش و رضوانشهر در محل سالن نبی‌اکرم(ص) دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهارکرد: نکات مشترک زیادی بین مسلمانان وجود دارد که باید تقویت و از اختلافات دوری شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان‌اینکه اگر اتحاد و همدلی در جهان اسلام نبود، معلوم نبود چه بلایی به سر اسلام می‌آمد، افزود: جهان اسلام و مسلمین یک دشمن واحد دارند و آن رژیم صهیونیستی است.

 

وی با اشاره به اینکه اقتدار و عزت کنونی کشور به برکت وحدت و همدلی بین اقوام و مذاهب است، تصریح‌کرد: ایران اسلامی اولین و بزرگترین دستاورد اتحاد دنیای اسلام است.

 

آیت‌الله فلاحتی اجتماع و وحدت علمای شیعه و سنی را خاری بر چشم دشمنان دانست و خاطرنشان‌کرد: همین که زیر سایه«توحید» زندگی می‌کنیم و باهم وحدت و همدلی داریم این برای دشمنان اسلام سخت است.

 

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه وحدت کلمه باید در جامعه حفظ شود،اظهارکرد: وحدت و همدلی عامل اقتدار و تداوم پیروزی ملت در مقابل توطئه‌های دشمنان است و اگر با هم وحدت و همدلی داشته باشیم دشمن در رسیدن به اهدافش ناکام می‌ماند.

 

وی با اشاره به اینکه اختلاف و اختلاف‌افکنی فتنه است، افزود: فتنه باعث نابودی جامعه اسلامی می‌شود و دشمن از این ابزار می‌تواند بر علیه ما استفاده کند که باید هوشیار باشیم و فتنه‌های دشمنان را نطفه خاموش کنیم.

 

آیت‌الله فلاحتی اخراج آمریکایی‌ها از غرب آسیا را از سیاست‌های جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: اسلام، آمریکا را در تمام دنیا دفن کرده است.

 

نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به شیطنت‌های رژیم صهیونیستی در کشورهای همسایه ایران اظهارکرد: شیطنت‌های رژیم جعلی صهونیستی در کشورهای همسایه‌مان راه به جایی نمی‌برد و محکوم است.

کد خبر 1106135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha