قریب ۱۵هزار قرآن آموز در شهرستان عنبرآباد فعالیت دارند

حجت الاسلام حمید بامری گفت: در پرتو قرآن کریم الحمدالله کارهای بسیار ارزشمندی همچون برگزاری کلاس ها و مجمع های قرآنی صورت گرفته که امروز بالغ بر ۱۵ هزار قرآن آموز در شهرستان فعالیت قرآنی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امام جمعه عنبرآباد در جمع قرآن آموزان روستای جهادآباد شهید دهقانپور و شهر دوساری حضور یافته و با آنها دیدار و گفتگو کرد.


حجت الاسلام «حمید بامری» در این دیدار، گفت: در پرتو قرآن کریم الحمدالله کارهای بسیار ارزشمندی همچون برگزاری کلاس ها و مجمع های قرآنی صورت گرفته که امروز بالغ بر ۱۵ هزار قرآن آموز در شهرستان فعالیت قرآنی دارند.


امام جمعه عنبرآباد افزود: در سطح شهر عنبرآباد ۴موسسه قرآنی به صورت فعال، کارهای قرآنی انجام می دهند که در مسیر نشر معارف قرآنی این تلاش های ارزشمند باید ارج نهاده شود.


وی عنوان کرد: در سطح شهر و روستاهای این شهرستان، ۲۰۰ جلسه خانگی قرآنی برگزار می شود که این مصداق اوردن نور قرآن در زندگی ها است و این برکت محسوب می‌شود.


حجت الاسلام بامری ابراز کرد: کسب رتبه های برتر، در رشته های حفظ و قرائت مجلسی در کشور حاکی از انس مردم این شهرستان با قرآن است که می طلبد توجه جدی بدان شود.


 

انس با قرآن کریم راه حلی برای رفع مشکلات خانواده ها

 


حجت الاسلام «حسین فضیلتی نیا» در این دیدار، گفت: در ایام کرونایی جلسات قرآنی تعطیل نشد و به صورت مجازی تعلیم قرآن توسط مربیان قرآنی دنبال می شد.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد افزود: این اداره از طریق همکاری و تعامل با خانه ها و موسسات قرآنی در گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی کمک می کند.


وی خاطرنشان کرد: در مسیر آموزش قرآن مشکلاتی همچون عدم مکان مناسب برای برگزاری کلاس های قرآنی، نداشتن تجهیزات مناسب آموزش قرآن و... وجود دارد که جا دارد مسئولین و خیرین به امداد این مسیر نورانی بیایند.


حجت الاسلام فضیلتی نیا در خاتمه با بیان این مطلب که قرآن نور و هدایت به سوی نور است، تصریح کرد: اگر نگاه خانواده ها به سمت انس با قرآن برود یقینا بسیاری از مشکلات خانواده ها رفع می شود.

کد خبر 1106199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha