وحدت فرصتی برای تجدید  بیعت و همبستگی مسلمانان است

اکبری، گفت: هفته وحدت فرصتی برای تجدید بیعت و همبستگی مسلمانان است که این اتحاد و یکپارچگی قطعا می تواند دشمن را شکست دهد.

 نوروز اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:هر ساله از ۱۲ ربیع الاول تا ۱۷ ربیع الاول بنام هفته وحدت نامگذاری شده و در این راستا برنامه های جشن سرور در سطح شهرستان برگزار می شود اما طی این دوسال با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری برنامه ها لغو یا با اعمال محدودیت و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب افزود: وحدت و اتحاد مسلمانان باعث ایجاد وحشت دشمنان اسلام شده  و همیشه در صدد ایجاد تفرقه افکنی هستند اما پیروز نخواهند شد.

 

وی  بااشاره به برگزاری برنامه های هفته وحدت خاطر نشان کرد: دیدار با ائمه جمعه و جماعات اهل تشییع ، تشکیل شورای تامین با حوزه علمیه اهل سنت شهرستان ،برگزاری جشن بزرگ وحدت در محله صدرا در حوزه طرح کرامت،سرکشی از خانواده شهدای اهل سنت ، غبار روبی مزار شهدا از مهمترین برنامه های این هفته است.

 

اکبری تصریح کرد: حضور در نمازجمعه اهل سنت، برگزاری مسابقات قرآنی در حرم احمدابن اسحاق(ره)، جلسه هم اندیشی علمای اهل سنت و اهل تشییع در دفتر امام جمعه شهرستان سرپلذهاب از دیگر برنامه های است که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب اظهار کرد: دشمنان امروز از وحدت و انسجام اسلامی هراس دارند از این رو باید تلاش کنیم همواره وحدت، یکپارچگی، انسجام وهمدلی خود را تقویت کرده و بر اشتراکات تأکید داشته کنیم.

 

کد خبر 1106336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha