طرح «شکوه مادری» به فاروج رسید

تصویر قلب شکرگزار همسر جانباز جبهه های جنگ و مادر رویا، دختر معلول حرکتی اش در قاب کرامت طرح ملی «شکوه مادری» نشست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «هاشم شیرازیان» مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی به همراه «حسن رضوانی» رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج همزمان با آغاز ایام سراسر نور و رحمت میلاد نبی اکرم، حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله و سلم) و امام جعفر صادق (علیه السلام) با حضور در منزل «محمد ابوالفضلی» جانباز سرافراز جبهه های حق علیه باطل، از همسر وی به پاس سالها صبوری همسرانه و پرستاری از فرزند معلول قدردانی کردند.

 

«اعظم خوش سیما» از سال های زندگی اش با «محمد ابوالفضلی»، همسر ایثارگرش گفت و بیان کرد: ما در سال 67، در حالی که دوسال از مجروح و جانباز شدنش می گذشت، ازدواج کردیم و حالا یک دختر و  یک پسر داریم.

 

او که با چهره آرام و بی نقصش، قلبی روشن و شکرگزار را برای جمع می گشود، سال ها مادر ِ رویا بود، دختری که در 18 سالگی بر اثر بیماری به طور ناگهانی پاهایش از حرکت ایستاده بود.

 

این همسر و مادر ایثارگر، همه این اتفاق ها را رحمت بی اندازه خدا توصیف کرد و گفت: روشنی خانه من، همسرم و دخترم هستند، با هر استکان چای که مقابلشان می گذارم با هر تشکر آنها، قلبم به اندازه یک دنیا روشن می شود و درست مثل خورشید می درخشد.

 

شیرازیان، در این دیدار که در خانه ای صمیمی و سرتاسر بخشندگی و ایثار صورت پذیرفت،  همراهی همسر و از خودگذشتگی این جانباز سرافراز را ارج نهاد و گفت: حضور ما و قدردانی از شما عمل به وظیفه است  که آرامش را برای ما به همراه دارد.

 

وی اضافه کرد: طرح شکوه مادری مرحله دوم اجرای سه شنبه های تکریم و قدردانی از ایثار خانواده شهدا و ایثارگران است که هم اکنون با هدف تکریم مادران و شهدا و ایثارگران و مادران تاثیرگذار انجام می شود.

 

گفتنی است، این دیدار ارزشمند، توسط شیما السادات موسوی،  مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت موسی کاظم (علیه السلام) فاروج برنامه ریزی و اجرا شد.

 

کد خبر 1106488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha