تکمیل پروژه های شهرداری ساری بودجه می خواهد

عاشقان با بیان اینکه کفه ترازو در شهرداری ساری خالی است، گفت: اعضای شورای شهر ساری با همین وضع موجود تلاش دارند تا پروژه های شهرداری ساری به سرانجام رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌«علی عاشقان»  امروز(۲۷مهر) در دیدار اعضای شورای شهر ساری با حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن درخواست حمایت معنوی از طرف نماینده ولی فقیه در مازندران، بیان کرد: اینکه مردم از عملکرد شهرداری رضایت ندارند ما درک می‌کنیم مردم نگاه خوبی به شهرداری ندارند.

عضو شورای اسلامی شهر ساری افزود: در این ۷۰ روز از آغاز شورا دوستان هر کدام به نوبه خود تلاش کردند اما چنانچه جایی دیدید رویه‌ای که در شورا پیش گرفته شده مطابق با مصلحت نظام نیست ما را بخواهید ارشاد و راهنمایی کنید.

 

عاشقان تصریح کرد: دخل و خرج شهرداری با هم برابر است در بحث پروژه‌های عمرانی هم دلمان می‌خواهد که آغاز شود تا خود مردم استفاده کنند تا در دسترس خانواده‌های ما هم قرار بگیرد، ولی برای برنامه‌ها و تکمیل پروژه ها بودجه‌ای وجود ندارد.

 

این عضو شورای شهر ساری عنوان کرد: با همین وضع موجود اعضای شورای شهر زحمت می‌کشند ولی کفه ترازو خالی است با این کفه امیدواریم حال دل شهرمان و مردممان خوب باشد.

«افشین راسخ» عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز در ادامه این دیدار بیان کرد: گفته می‌شود حضور شورای فعلی پررنگ نیست در حالی که از بدو ورود دوستان با تلاش در حال فعالیت هستند.

 

وی افزود: البته بدنه شورای شهر ساری همواره حواشی داشته که شرایط را تحت تاثیر قرار داد، شورا اخیرا از طرح‌هایی پویا رونمایی کرده است.

 

راسخ تصریح کرد: دو هفته پیش شورا مبلغی وام تصویب کرد تا هرکسی می‌تواند طرحی به خودکفایی شهرداری ارائه کند.

 

این عضو شورای شهر ساری گفت: کسانی که نیروهای زیادی به شهرداری تحمیل کردند امروز باید با همکاری به مشکلات شهرداری ساری توجه کنند ولی متاسفانه این همکاری‌ها خوب صورت نمی‌گیرد.

 

وی عنوان کرد: نهادها و ارگان‌های مختلف در این مدت مشکلات متعددی برای شهرداری پیش آوردند لازم است مسائل جدی گوشزد شود، مدیریت بیش از ۵ هزار نیرو که رقم حقوق مناسبی هم حقوق نمی‌گیرند کار سختی است.

«سیدرحمان میرشجاعی» عضو شورای اسلامی شهر ساری در این دیدار بیان کرد: قطعا همه ما به قانون و قیامت احترام می‌گذاریم، ما مشکلات شهر را دیدیم مهمترین آن هم نیروی انسانی است، قانون‌های تکراری را می‌شناسیم ولی نباید منتظر بمانیم‌.

 

وی با بیان اینکه نماینده ولی فقیه مارندران به‌عنوان پدر معنوی شهر می‌تواند قانون را خم کند، گفت: ما در حوزه نظارتی هر چقدر تلاش کنیم چون اشراف کامل بر قانون وجود ندارد نمی‌توانیم همه روزنه‌های فساد را شناسایی کرده و ببندیم ولی اگر فرد متخصص را انتخاب کنیم موثر است.

 

میرشجاعی ادامه داد: ما در حوزه نظارت به‌جای مچ‌گیری باید قانون را تغییر بدهیم،در حوزه نیروی انسانی معضلی به نام بیکاری و دیگری بیکار کردن افراد شاغل داریم که هیچکدام را نباید مشاهده کنیم.

 

ین عضو شورای شهر تاکید کرد:فکر کنیم چطور می‌توانیم بسترسازی کنیم نیروهای مازاد را به کارآمد تبدیل کنیم، دو هفته پیش ۱۵۰ میلیارد تومان وام مصوب شده ولی طرحی نیامد، من شرایطی برای اجرایش نمی‌بینم.

 

وی با بیان اینکه افتخارم این است که بقال هستم و خرید و فروش می‌کنم، بیان کرد: بر حسب تجربه می‌گویم دنبال وضع قانون نباید باشیم، خواهش داریم کمک کنید از سازمان‌ها بخواهیم اگر راهی دارد نیروی میخواهد با همان روشی که نیرو تحمیل شده این نیروها را به سازمان‌های دیگر منتقل کنیم.

میرشجاعی ادامه داد: امروز از یک بار از روی دوش شهرداری برداشته شود غنیمت است امیدواریم در پایان ۴ سال روزهای خوشی ببینیم.

کد خبر 1106505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha