شانزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در استان گیلان دایر می شود

شانزدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده ها، ماشین آلات و ادوات کشاورزی همزمان با دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته از سراسر کشور در استان گیلان دایر می شود.

«مهدی صادقپور» در گفت و گو با خبرنگار شبستان از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده ها، ماشین آلات و ادوات کشاورزی در استان گیلان خبر داد و افزود: در این نمایشگاه همزمان نمایشگاه دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته نیز دایر می باشد.

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی گیلان اظهار کرد: این نمایشگاه عصر امروز(سه شنبه،27مهر) با حضور «عباسی» مدیر میکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی و مدیران و معاونین سازمان جهاد کشاورزی استان در نمایشگاه بین المللی گیلان با رعایت پروتکل های بهداشتی افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از امروز ۲۷ مهر لغایت ۳۰ مهر ماه جاری از ساعت 15الی 21 برای بازدید علاقه مندان دایر می باشد افزود: 60 واحد تولیدی از استان های تهران، گیلان، مازندران، گلستان، یزد، البرز، قزوین، شیراز، خراسان رضوی، اصفهان، زنجان و مرکزی در این نمایشگاه حضور دارند.

صادقپور گفت: در این نمایشگاه انواع ماشین آلات کشاورزی همچون کمباین برنج، نشاکار، وجین کن، تیلر، دروگر و سایر ادوات کشاورزی در کنار نهاده های کشاورزی مانند انواع کود، بذور، آفت کش ها، آفت کش های بیولوژی، خوراک دام و طیور و آبزیان، تجهیزیات مرغداری، ماشین الات بسته بندی صنایع غذایی و.... به معرض دید عموم گذاشته شده است.

کد خبر 1106506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha