خراسان رضوی بیش از ۵۰ هزار جانباز تحت پوشش دارد

حجت الاسلام معصومی گفت: خراسان رضوی بیش از ۵۰ هزار جانباز تحت پوشش دارد که تعدادی از این عزیزان با مجروحیت‌ های خاص و نیازمند خدمات درمانی ویژه هستند که جانبازان قطع نخاع و جانبازان اعصاب و روان در زمره این عزیزان قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «حسین معصومی» امروز(۲۷ مهر) در دیدار با سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: استان خراسان رضوی بیش از ۵۰ هزار جانباز تحت پوشش دارد که تعدادی از این عزیزان با مجروحیت‌ های خاص و نیازمند خدمات درمانی ویژه هستند که جانبازان قطع نخاع و جانبازان اعصاب و روان در زمره این عزیزان قرار دارند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: در حال حاضر سه مرکز توانخبشی امام خمینی (ره) ویژه جانبازان قطع نخاعی، مرکز بازتوانی امام خمینی (ره) ویژه جانبازان اعصاب و روان و مرکز سالمندان ایثار ویژه والدین معظم شهدا زیر نظر بنیاد در حال فعالیت و ارائه خدمات به جامعه ایثارگری است.

 

وی ادامه داد: در دو مرکز جانبازان قطع نخاعی و اعصاب و روان، نیاز است، خدمات درمانی و بیمارستانی نیز انجام شود تا امر خدمت رسانی به عزیزان تسهیل یابد.

 

حجت الاسلام معصومی خاطر نشان کرد: برای انجام خدمات بیمارستانی نیاز به همکاری دانشگاه علوم پزشکی است، تا مجوز بیمارستان ۶۴ تخت خوابی مرکز بازتوانی جانبازان اعصاب و روان و دی کلنیک مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) صادر شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تاکید کرد: بیش از چندین جلسه برگزار و مشکلات پیش روی جانبازان به علوم پزشکی انتقال داده شده است، تا این مجوز‌ها اخذ شود.

کد خبر 1106507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha