۸۷ نفر در مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات مدهامتان رقابت می کنند

تکلو گفت: در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ۱۲ هزار و ۷۲۰ نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شرکت کردند که در نهایت ۸۷ نفر برای مسابقات کشوری راه پیدا کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد ابدالی تکلو» شامگاه سه شنبه (27 مهر) در مراسم افتتاحیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ضمن گرامی داشت هفته وحدت و میلاد پیامبر رحمت (ص) بیان کرد: در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان بیش از 12 هزار و720 نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور شرکت کردند که در 9 رشته به رقابت پرداختند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه مسابقه قرآنی مدهامتان در مرحله استانی به دلیل شرایط خاص کرونایی به صورت مجازی برگزار شد؛ گفت: با رقابت این 12 هزار و 720نفر در نهایت 87 نفر از خواهران و برادران به مرحله نهایی راه یافتند که مشهد افتخار میزبانی از این برگزیدگان در مرحله کشوری را دارد.

 

وی افزود: مسابقات قرآنی مدهامتان از فردا چهارشنبه 28 مهر ماه آغاز و تا شامگاه 29 مهر ادامه دارد و  ساعت 18 مراسم اختتامیه با معرفی و تقدیر از نفرات برتر برگزار خواهد شد.

 

تکلو با بیان اینکه مراسم اختتامیه با حضور وزیر فرهنگ و ارساد اسلامی و رئیس ستاد مرکزی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود؛ گفت: در مرحله کشوری متسابقین در چهار رشته ترتیل، حفظ کل، قرائت قرآن و اذان به رقابت خواهند پرداخت که خواهران تنها در دو رشته ترتیل و حفظ کل رقابت خواهند کرد و رشته قرائت تحقیق و اذان ویژه برادران خواهد بود.

 

کد خبر 1106567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha