اولین جشنواره ملی «فرشتگان ماندگار؛ طلاب شهیده سراسر کشور» برگزار می‌شود

اولین جشنواره ملی «فرشتگان ماندگار؛ طلاب شهیده سراسر کشور» از سوی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

​به گزارش خبرگزاری شبستان، اداره ارتباطات و همکاری های مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با مشارکت معاونت فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان اولین جشنواره ملی «فرشتگان ماندگار؛ طلاب شهیده سراسر کشور» را برگزار می کند.

«نقش بانوان طلبه در تمدن سازی انقلاب اسلامی»، «خاطرات طلاب شهیده در حجره ها و مدارس علمیه»، «آشناسازی نسل جدید با رشادت های طلاب شهیده»، «فضائل بانوان شهیده و سیره تربیتی ایشان»، «شهیده های طلبه و ولایت پذیری»، «سبک زندگی، سیره و تربیت اخلاقی بانوان شهیده»، «تداوم راه شهدا و وظیفه طلاب امروز» و «الگوپذیری طلاب جهادی از شهدای طلبه» از محورهای اولین جشنواره ملی «فرشتگان ماندگار» هستند.

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در دو بخش نوشتاری شامل مقاله، دلنوشته، خاطره، داستان کوتاه، شعر و دکلمه و بخش گرافیک شامل عکس و پوستر مفهومی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره از ۳۱ شهریورماه سال جاری همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس تا ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰ اعلام شده است و نحوه ارسال آثار از طریق ایمیل به آدرس intl@whc.ir خواهد بود.

جشنواره ملی «فرشتگان ماندگار» ویژه طلاب، فضلا، روحانیون حوزه های علمیه خواهران و برادران سراسر کشور برگزار می شود که به آثار پذیرش شده در جشنواره گواهینامه اعطا می شود و نفرات برتر در عرصه های مختلف جشنواره نیز جوایز ارزنده‌ای دریافت خواهند کرد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی قم، انتهای بلوار امین، نبش کوچه ۵۱، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور مراجعه و یا با شماره تلفن های ۰۲۵۳۲۱۴۴۱۴۸ و ۰۸۱۳۴۲۲۳۲۴۷ تماس بگیرند.

 

کد خبر 1106631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha