قدرت جبهه مقاومت برای کشور های مظلوم اقتدار آفریده است

آیت الله عابدینی گفت: کشورهای مظلوم منطقه با اقتدار نیروهای مسلح ما در مقابل ظلم و بیداد مستکبران ایستادگی کردند و قدرت جبهه مقاومت امروز تأثیرگذار است و برای کشورهای مظلوم اقتدار آفریده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه لشکر 16 زرهی قزوین بیان کرد: امنیت، آسایش و آرامش امانت الهی است و ارتش و نیروهای عزیز و مقتدر مسلح، امانت ‌دار آسایش و امنیت مردم هستند و مردم به شما افتخار می‌ کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: عزیزان ارتشی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خیلی به موقع امانت عزت و اقتدار را به ارمغان آوردند و از انقلاب و مردم حفاظت و حراست کردند و این افتخار بسیار بزرگی است که تا قیامت ماندگاری پیدا می ‌کند.

 

وی تصریح کرد: الحمدالله کشورهای مظلوم منطقه با اقتدار نیروهای مسلح ما در مقابل ظلم و بیداد مستکبران ایستادگی کردند و قدرت جبهه مقاومت امروز تأثیرگذار است و برای کشورهای مظلوم اقتدار آفریده است.

 

آیت الله عابدینی اعلام کرد: خداوند فرمان داده تا امانت‌ ها به اهلش سپرده شوند و به عدالت و جوانمردی عادت کنید و همه جا از حق حمایت و پاسداری کنید و از مظلومان و مستضعفان پشتیبانی کنید.

 

وی خاطر نشان کرد: خداوند تأکید کرده اگر مطیع خدا و رسولان خدا (ص) باشید، می ‌توانید از امانت‌ ها پاسداری کنید و امروز در هر مسئولیتی قرار داریم با تکیه بر همین راهنمایی خدای متعال می ‌توانیم پاسدار امانت‌ ها باشیم.

 

گفتنی است در این مراسم از خدمات ارزنده امیر سرتیپ بابک جلالی تقدیر به عمل آمد و امیرسرتیپ حسین محمدشفیعی به عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی استان قزوین معرفی شد.

 

 

کد خبر 1106663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha