فعالیت ۴۷ موسسه فرهنگی هنری در جنوب کرمان 

حسین اسحاقی گفت: اکنون ۴۷ موسسه فرهنگی و هنری در جنوب کرمان در حال فعالیت هستند و کلیه ‌افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند برای تاسیس موسسه فرهنگی هنری اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «حسین اسحاقی» گفت: یک موسسه فرهنگی و هنری تک منظوره جدید در جنوب کرمان مجوز فعالیت گرفت.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این باره، ابراز کرد: موسسه فرهنگی و هنری تک منظوره آذین در آبتین به مدیر مسئولی زینب موحدی نیا با محوریت برگزاری همایش، گردهمایی، سمینار، همکاری در برپایی نمایشگاه ها و جشنواره های فرهنگی و هنری، مشارکت در برگزاری نمایشگاه ها و سمینار های تخصصی از طریق ارائه خدمات فرهنگی و هنری با انجام مراحل قانونی موفق به اخذ مجوز از این اداره کل شد.


وی با بیان این مطلب که موسسات فرهنگی و هنری توسط افراد واجد شرایط برای فعالیت در زمینه های فرهنگی و هنری، تاسیس می شوند، اظهار کرد: فعالیت های موسسات تک منظوره در ۲ گروه عمومی و خاص تعریف می شود که در هر صورت این گونه موسسات باید مجوز فعالیت خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کنند.


اسحاقی خاطرنشان کرد: اکنون 47 موسسه فرهنگی و هنری در جنوب کرمان در حال فعالیت هستند و کلیه ‌افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند برای تاسیس موسسه فرهنگی هنری اقدام کنند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه عنوان کرد: این موسسات می توانند در حوزه فرهنگی، هنری، آموزشی، مهارتی آزاد، مهارتی کار دانش، همایش ها، سمینارها، گردهمایی ها، برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و ...فعالیت کنند.

کد خبر 1106666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha