مسیرهای آبگیر خیابان اصلی شهر تعریض می شوند

سرپرست شهرداری دهلران گفت: چندین تقاطع خیابان اصلی شهر که مشکلاتی را برای شهروندان به خصوص در ایام بارندگی به وجود می آورند تعریض می شوند.

«امیر مخاور پور» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: متاسفانه چندین تقاطع در خیابان اصلی شهر وجود دارد که آبگیر هستند با برنامه ریزی های صورت گرفته و با هماهنگی که با اعضای شهورای شهر صورت گفته طی روزهای آینده عملیات تعریض مسیرهای که نیاز به اصلاح دارند شروع خواهد شد.

 

 وی تصریح کرد: برای انجام این کار از محل منابع داخلی شهرداری هزینه خواهد شد.

 

 مخاور پور گفت: در راستای توسعه عمران شهری و مشکلاتی که وجود دارد برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است و قطعا شهرداری با جدیت در راستای خدمت به شهروندان امورات کاری خود را دنبال می کند.

 

 سرپرست شهرداری  دهلران تصریح کرد: یکی از مشکلات شهری بحث روشنایی معابر و پارک های سطح شهر بود که در هفته های گذشته اقدمات بسیار خوبی در این راستا صورت گرفته است و در بحث روشنایی پارک ها کار تداوم دارد.

 

 وی افزود: نبود منابع پایدار مشکل  درآمد و عدم تخصیص اعتبارات مصوب از مهم ترین مشکلات  شهرداری است که باید در این راستا چاره اندیشی شود.

 

 مخاور پور به توسعه خدمات شهری در حوزه های مختلف  اشاره کرد و گفت: قطعا در این راستا باید شهروندان برای تحقق عمران و زیباسازی شهر همکاری لازم را با شهرداری  داشته باشند چون هرکجا مردم پای کار بودند امورات به بهترین شکل ممکن انجام شده است.

 

 

 

کد خبر 1106700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha