ترویج سبک زندگی قرآنی مهمترین هدف مسابقات قرآنی مدها متان است

ناهیدی فرد گفت: برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان اتفاق مبارکی است که می‌تواند موجب به‌کارگیری تعالیم قرآنی در زندگی نسل جوان و پویا شده و سیر جامعه را در مسیر تحول اخلاقی قرار دهد.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان یکی از برنامه های ستاد کانون های مساجد است که همه ساله با استقبال کانون های مساجد مواجه می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان با اشاره به نقش قرآن در زندگی انسان اظهار کرد: کلیات برنامه های زندگی بشر است که اگر خوب از این کتاب شریف و برنامه های آن در زندگی خود استفاده کنیم قطعاً محیطی سرشار از صفاو صمیمیت خواهیم داشت هم سعادت دنیوی را کسب خواهیم نمود و هم به سعادت اخروی که هدف نهایی همه ماست خواهیم رسید.

 

وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد پیشرو در فرهنگ قرآنی هستند، گفت: یکی از ماموریت های کانون های مساجد آموزش قرآن کریم به جوانان و نوجوانان است که موفقیت های چشمگیری در این زمینه حاصل شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج فرهنگ قرآنی در بین نسل جوان اشاره کرد و گفت: کانون های مساجد در راستای عمل به منویات رهبری آموزش قرآن کریم را در صدر برنامه های خود دارد.

 

وی افزود: برگزاری این مسابقات معنوی اتفاق مبارکی است که می‌تواند موجب به‌کارگیری تعالیم قرآنی در زندگی نسل جوان و پویا شده و سیر جامعه را در مسیر تحول اخلاقی قرار دهد.



وی، محور برگزاری این مسابقات را علاوه بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی ـ قرآنی، به‌کارگیری آموزه‌ها و مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی ذکر کرد و افزود: قرآن کریم بهترین منبع استخراج دستورات زندگی است و در واقع ترویج سبک زندگی قرآنی مهم‌ترین هدف برگزاری این مسابقات است.


 



 

 

کد خبر 1106789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha