پرداخت بیش از ۴۹ میلیارد ریال صدقه توسط مردم قزوین

فرهادی گفت: در نیمه نخست سال جاری مردم استان قزوین ۴۹ میلیارد و ۴۶۸ میلیون و ۵۷۷ هزار ریال صدقه پرداخت کرده اند.

«فرزاد فرهادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: ما در استان قزوین 124 هزار و 767 صندوق صدقه داریم که در نیمه نخست سال جاری مردم استان قزوین 49 میلیارد و 468 میلیون و 577 هزار ریال صدقه پرداخت کرده اند.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین ادامه داد: در نیمه نخست سال گذشته پرداخت صدقه در استان 39 میلیارد و 587 میلیون و 971 هزار ریال بوده است که رشد 25 درصد پرداخت صدقه را در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد هستیم.

 

وی تصریح کرد: توصیه ما به مردم نیکوکار استان این است که برای پرداخت بهتر و سریع تر صدقه از روش های نوین و الکترونیکی استفاده کنند که مراجعه به سایت www.emdad.ir و یا دریافت کد اختصاصی QR از روش های پرداخت صدقه است.

 

فرهادی خاطر نشان کرد: روش دیگر که بسیار آسان بوده و هیچ هزینه ای هم برای فرد ندارد و 24 ساعته هم امکان پرداخت صدقه از این طریق وجود دارد استفاده از کد مهربانی #028*8877* است که پرداخت صدقه از این طریق در گوشی های ساده هم ممکن است.

 

وی در پایان یادآور شد: صدقه پرداخت شده در هر شهر و روستایی در همان منطقه هزینه می شود و هزینه تخلیه صندوق های صدقات هم از اعتبارات دولتی امداد پرداخت می شود و از صدقات پرداخت شده جز برای نیازمندان هزینه نمی شود.

کد خبر 1106794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha