مجوز تاسیس اولین خانه مُد در جنوب کرمان صادر شد

حسین اسحاقی گفت: مجوز تاسیس اولین خانه مُد در جنوب کرمان به مدیرت صدیقه وزیری صادر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «حسین اسحاقی» گفت: مجوز تاسیس اولین خانه مُد در جنوب کرمان به مدیرت صدیقه وزیری صادر شد.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزدد: از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور مجوز اولین خانه مُد جنوب کرمان در شهرستان کهنوج صادر شد.


وی با اشاره به مزایای خانه های مُد، تصریح کرد: ایجاد امکان فعالیت در قالب فعالیت های خانگی، فعالیت در حوزه طراحی و تولید محصولات مد و لباس، اخذ شناسه شیما برای آثار تولید شده، دریافت گواهی مالکیت ثبت اثر، استفاده از بیمه هنرمندان، امکان حضور در رویدادهای مختلف هنری مد و لباس در سراسر کشور از مزایای دریافت مجوز خانه های مد است.


اسحاقی خاطرنشان کرد: همچنین امکان ثبت برند و لوگو، کمک به تجاری سازی محصولات، ایجاد ارتباط مستقیم با طراحان و تولیدکنندگان، حمایت مادی و معنوی از خانه های مد برتر و فعال از دیگر مزایای دریافت مجوز خانه‌های مُد است.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه عنوان کرد: علاقه‌مندان به فعالیت در عرصه مد و لباس می‌توانند با دریافت مجوز تأسیس خانه مد از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور که تنها مرجع قانونی اعطای این مجوز است، فعالیت خود را در این عرصه آغاز کنند.

کد خبر 1106809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha