یادواره ۸ شهید اهل تسنن شهرستان مانه و سملقان برگزار شد

امام جمعه شهر آشخانه گفت: شهدا با خدای خود معامله کرده اند و هدف آنها، سربلندی میهن و حفظ وحدت بین مردم بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مانه و سملقان؛ یادواره ۸ شهید اهل تسنن شهرستان مانه و سملقان با حضور علمای اهل تسنن و شیعه برگزار شد که حجت الاسلام «جواد شریعتی نژاد» در این مراسم گفت: تمام تلاش دشمن به خصوص صهیونیزم، ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی است که باید با پیروی از راه شهدا، در انسجام و اتحاد مسلمانان بیشتر بکوشیم.

 

امام جمعه شهر آشخانه تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا برای درس گرفتن از راه دلدادگی به خداست این راه دلدادگی که شهدا طی کردن راه سعادت و خوشبختی است.

 

وی بیان کرد: شهدا عمل صالح انجام دادند و در راه حق صبر و استقامت کردند و اگر امروز در جامعه امنیت بوده و اهداف انقلاب خوب پیش می‌رود به برکت خون همین شهدا است که نترسیدند و با توکل به خدا با دشمن مبارزه کرده و پیروز شدند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز یهود به عنوان دشمن اصلی به دنبال تفرقه در دنیای اسلام است چون از وحدت مسلمانان در هراس بوده، گفت: هدایت سرویس‌های آمریکایی نیز توسط یهود انجام می‌شود.

 

فرمانده تیپ حضرت جوادالائمه نیروی زمینی سپاه در خراسان شمالی هم گفت: وحدت در طول تاریخ همواره یکی از عوامل اساسی قدرت اسلام بوده و در هر مقطعی که نسبت به آن توجه شده است، مسلمانان صاحب عزت شده اند.

 

سرهنگ «محمد روحانی» افزود: هرکس در ایجاد تفرقه دانسته یا ندانسته کار کند آب به آسیاب دشمن ریخته است.

 

وی با بیان اینکه دشمنان با فرهنگ ایثار و شهادت آشنایی ندارند، بر لزوم ترویج این فرهنگ تأکید کرد و افزود: دشمنان همواره اعلام کردند که فلان گزینه روی میز است، آن‌ها فرهنگ ایثار و شهادت را نمی‌فهمند و نمیدانند که جوانان نظام اسلامی در کنار این انقلاب اسلامی، رهبری معظم انقلاب و دولت ایستادهاند ضمن اینکه فرهنگ شهادت مرهون زحمات روحانیت اهل تسنن و تشیع است.

کد خبر 1106882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha