اهدای دوچرخه به مراجعان مراکز واکسیناسیون شیراز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

همتی گفت: به مناسبت هفته وحدت و تقارن آن با هفته ملی تربیت بدنی، ۲۰ دستگاه دوچرخه به افرادی که از ۲۹ مهر تا ۲ آبان برای دریافت واکسن به پایگاه های واکسیناسیون شیراز مراجعه می کنند به قید قرعه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی»، امروز (چهارشنبه 28 مهر) با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان فارس در جمع خبرنگاران با تبریک دهه وحدت گفت: انجام تست های تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 466 هزار و 676 نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: در 24 ساعت گذشته 15 بیمار کرونا در استان جان باخته اند و فوتی های کرونا تاکنون در فارس 6 هزار و 862 نفر بوده است.

وی اضافه کرد: یک هزار و 773 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری شده اند که 191 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

همتی اعلام کرد: تاکنون چهار میلیون و 682 هزار و 388 دوز واکسن کرونا در فارس تزریق شده است و با اجرای طرح هوشمند واکسیناسیون در آینده تنها افرادی مجاز به استفاده از خدمات اجتماعی خواهند بود که واکسن کرونای خود را دریافت کرده باشند.

وی با اشاره به اهدای دوچرخه در مراکز واکسیناسیون شیراز بیان کرد: به همت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همراهی مجمع خیرین تامین سلامت فارس به مناسبت گرامیداشت ایام مبارک هفته وحدت و تقارن آن با هفته ملی تربیت بدنی، ۲۰ دستگاه دوچرخه به افرادی که از 29 مهر تا 2 آبان برای دریافت واکسن به پایگاه های واکسیناسیون شیراز مراجعه می کنند، بدین ترتیب به قید قرعه اهدا خواهد شد، در پایان هر روز، اطلاعات افراد دریافت کننده واکسن استخراج و پس از انجام قرعه کشی، مراسم اهدای جوایز برندگان در روز بعد و در محل شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

کد خبر 1106902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha