تاکید بر تبیین حماسه آفرینی رزمندگان اسلام برای نسل جوان و نوجوان

کریمی بر تبیین حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان را ضروری دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ «غلامرضا کریمی» در آیین تجلیل از پیشکسوتان بسیجی نیروی انتظامی و تبیین نقش ناجا در دفاع مقدس، گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس علاوه بر تامین امنیت کشور، در خدمت رسانی به مردم و حضور در بخش های مختلف پیشگام بوده است.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه سبزپوشان نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس در سه بخش شهربانی، ژاندارمری و کمیته انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده اند، ادامه داد: این دلیرمردان اولین شهدای جنگ تحمیلی را تقدیم انقلاب کرده اند.

 

وی همچنین به نقش آفرینی مجاهدان نیروی انتظامی در لشکر پرافتخار ۲۸ روح الله در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس، حماسه آفرینی زیادی داشته و نیاز است این حماسه ها برای نسل جوان به خوبی تبیین شود.

 

این مقام مسئول به رسالت های خطیر ناجا در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: روحیه ایثار و ازخودگذشتگی در سبزپوشان نیروی انتظامی موج می زند و  ماموریت های این نهاد خدوم موجب شده سبزپوشان نیروی انتظامی همچنان در راه اعتلای امنیت و آرامش ایران اسلامی گام بردارند و جان خود را نثار ارزش های انقلاب و امنیت این آب و خاک کنند.

 

کریمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا بیان کرد: سبزپوشان جان بر کف نیروی انتظامی همواره در خط مقدم مبارزه با اشرار و دشمنان هستند و همواره شاهد به شهادت رسیدن این عزیزان در بخش های مختلف هستیم.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در ادامه به تهیه دانش نامه دفاع مقدس استان مرکزی اشاره کرد و افزود: ۳۱ اداره و سازمان در تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان دارای نماینده تام الاختیار هستند و در ۱۱ اداره کارگروه تخصصی بررسی نقش آن اداره تشکیل شده است.

 

این مقام مسئول جمع آوری ۷۲۰ مدخل و تهیه بیش از ۲۰۰ مقاله علمی را از جمله اقدامات مهم استان در راستای تهیه دانشنامه دفاع مقدس دانست و خاطر نشان کرد: دفاع مقدس تثبیت کننده انقلاب اسلامی است و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف برگرفته از جاری بودن فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و ازخودگذشتگی در کشور است.

کد خبر 1106967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha