دور کردن مسلمانان از قرآن و ایجاد تفرقه دسیسه دشمنان است

حجت‌الاسلام حافظ نیا گفت: دور کردن مسلمانان از قرآن و ایجاد تفرقه بین مسلمین دسیسه دشمنان و صهیونیست‌ها در کشورهای اسلامی چه شیعه و چه سنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام «کاظم حافظ نیا» در دیدار علمای شیعه و سنی با وی که به مناسبت هفته وحدت در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهارکرد: رمز موفقیت ما در گروی وحدت و همدلی است.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه جهان اسلام بدون وحدت راه به جایی نمی‌برد، افزود: امروز همه مسلمین باید وحدت را در عمل دنبال کنند چرا که وحدت از ضرورت‌های جهان اسلام است.

وی دور کردن مسلمانان از قرآن و ایجاد تفرقه بین مسلمین را دسیسه دشمنان و صهیونیست‌ها در کشورهای اسلامی چه شیعه و چه سنی دانست و تصریح‌کرد: در مقابل دنیای کفر و دشمنان باید دست به دست هم دهیم و دل‌هایمان را به هم نزدیک کنیم.

 

حجت‌الاسلام حافظ نیا خاطرنشان‌کرد: دنیای کفر می‌خواهد اسلام را ریشه کن کند و باید اختلاف‌ها را کنار گذاشته و با هم وحدت و همدلی داشته باشیم تا نقشه‌هایشان نقش بر آب شود.

 

*هفته وحدت بهترین زمان برای یکپارچگی علیه دشمن مشترک اسلام است

«بهزاد قنبری» نیز در این دیدار با تبریک هفته وحدت گفت: وحدت ملت ما شکوه و عظمت ایران اسلامی را با دوام و ماندگار می‌کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: هفته وحدت بهترین زمان برای یکپارچگی علیه دشمن مشترک اسلام و نمایش اقتدار مسلمانان در مواجه با توطئه‌های استکبار جهانی و آمریکا است.

 

قنبری با بیان‌ اینکه حفظ اتحاد و یکپارچگی در دنیای متلاطم امروز از اهمیت زیادی برخوردار است اظهارکرد: خوشبختانه مردم شیعه و سنی آستارا، همواره در این راستا پیشگام بوده و هستند.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1107005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha