تالشی‌ها بیش از ۲ میلیارد ریال در شور عاطفه‌ها کمک‌ کردند

دیانسائی گفت: مردم خیر و نیکوکار شهرستان تالش ۲ میلیارد و ۸۱۵ میلیون و ۶۴۵ هزار ریال در قالب شور عاطفه‌ها به دانش‌آموزان بی‌بضاعت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان کمک کردند.

«ابوذر دیانسائی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش،اظهارکرد: هر ساله با نزدیک شدن فصل درس و مدرسه، جشن عاطفه‌ها برای کمک هرچه بیشتر به دانش‌آموزان نیازمند اجرا می‌شود.

 

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) تالش افزود: امسال با توجه به مصادف بودن ایام بازگشایی مدارس با ایام ماه صفر، جشن عاطفه‌ها با عنوان شور عاطفه‌ها برگزار شد.

 

وی به نقش کمک‌های مردمی در ادامه تحصیل دانش‌آموزان نیازمند اشاره کرد و گفت: کمبود وعده‌های غذایی را می‌توان با غذاهای کمکی جبران کرد ولی یک سال محرومیت از تحصیل برای دانش‌آموز، به راحتی جبران‌پذیر نیست از طرفی ممکن است آسیب‌هایی را نیز متوجه دانش‌آموز کند.

 

دیانسائی با اشاره به مشارکت خوب مردم تالش در جشن عاطفه‌ها، گفت: مردم تالش امسال در شور عاطفه‌ها، ۲ میلیارد و ۸۱۵ میلیون و ۶۴۵ هزار ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.

 

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) تالش خاطرنشان‌کرد: کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) تالش ۸۵ دانشجو و یک‌هزار و ۱۹۳ دانش‌آموز تحت‌پوشش دارد.

کد خبر 1107044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha