هفتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در زنجان برگزار می شود

هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بخش های عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ و موشن گرافیک، اینفوگرافیک در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بخش های عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ و موشن گرافیک، اینفوگرافیک در زنجان برگزار می‌شود.

 

این جشنواره در موضوعات امنیت پایدار، امید و نشاط، روحیه جهادی و انقلابی، الگوسازی و مطالبه کارآمدی برگزار می‌شود.

 

آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، توان داخلی و خوداتکایی، مانع‌زدایی‌ها و دشمن شناسی از دیگر موضوعات این جشنواره است. مهلت ارسال آثار تا ۱۰ آذر‌ماه سال‌جاری خواهد بود.

 

بخش ویژه جشنواره ابوذر سال‌جاری نیز اهدای جایزه ویژه جشنواره به اثر ظرفیت‌های تولید بومی استان با ارائه راهکار خواهد بود.

 

علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند به آدرس روبیکا b-rasane-zanjan و شماره واتس آپ ۰۹۹۳۵۷۸۹۸۰۷ مراجعه کنند. آدرس دبیرخانه این جشنواره نیز زنجان، سه راه امجدیه – کانون فرهنگی ورزشی امام علی (ع) طبقه دوم سازمان بسیج رسانه است.

 

آثار قابل قبول در این جشنواره آثار منتشر شده در بازده زمانی مرداد ۱۳۹۹ تا ۱۰ آذر‌ماه سال‌‍‌جاری خواهد بود و آثار برای داوری به تهران ارسال خواهد شد.

 

کد خبر 1107053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha