کارمندانی که واکسن تزریق نکرده اند نمی توانند در محل کار خود حضور پیدا کنند

بابایی با اعلام این خبر که کارمندانی که واکسن تزریق نکرده اند نمی توانند در محل کار خود حضور پیدا کنند گفت: مراکز بهداشتی و درمانی استان البرز به صورت روزانه یک هزار و ۸۰۰ تا ۲ هزار بیمار سرپایی کرونایی خدمات ارائه می دهند.

« مهرداد بابایی» در خصوص آخرین وضیعت آمار بیمار کرونایی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: مراکز بهداشتی و درمانی استان البرز به صورت روزانه یک هزار و 800 تا 2 هزار بیمار سرپایی کرونایی خدمات ارائه می دهند.

 

سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز افزود: تا به امروز 2 میلیون و 500 هزار واکسن در البرز تزریق شده است و یک میلیون و 700 هزار نفر مرحله اول واکسن را تزریق کرده اند.

 

به گفته وی، واکسن های سینوفارم، برکت و آسترازنکا از جمله واکسن هایی است که در اختیار مردم است و هیچ محدودیتی برای تزریق آن به مردم وجود ندارد.

 

وی اظهار کرد: « مردم باید واکسن بزنند» از ابتدای آبان ماه سال جاری نیز اصناف باید برای ادامه فعالیت خود مرحله اول واکسن را تزریق کرده باشند.

 

وی ادامه داد: کارمندانی که واکسن تزریق نکرده اند نمی توانند در محل کار خود حضور پیدا کنند، همچنین دانش آموزان نیز باید برای حفظ ایمنی خود و بازگشایی مدارس مرحله اول واکسن را دریافت کنند.

 

ایمنی حداکثری مردم منوط به همگانی شدن واکسن است

 

سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز بیان کرد: در سطح استان البرز 36 مرکز تجمیعی به منظور تزریق واکسن کرونا فعال شده است . 2 واحد سیار واکسیناسیون نیز برای تزریق واکسن به صورت اتوبوس آمبولانس در محلات معین راه اندازی شده است.

 

 

 

کد خبر 1107063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha