مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد با حضور مسئولان کشوری و استانی در محل سالن دکتر جوادی بیمارستان شهید صدوقی یزد برگزار شد.

میرجلیلی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در ایام کرونا نزدیک به 100 میلیارد تومان هزینه های خیری از سوی خیرین جمع شد که این را قدردان مسئولانی همچون دکتر لطفی هستیم.

دکتر افلاطونیان، رئیس پژوهشکده علوم تولید مثل یزد در این مراسم گفت: فرهنگ در حوزه درمان و سلامت به عنوان یکی از اصلی ترین ویژگی های مردم این استان است که نمونه آن را با حضور دکترهایی مانند جوادیان، مجیبیان و ... هستند.

سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه امروز ما نگران آن هستیم بحث کرونا است که لازم است همه ظرفیت دانشگاه و در تمامی عرصه ها و ارکان پای کار بیایند تا دوباره وارد فاز ششم نشود.

وی افزود: استان در جایگاه خوبی در پیشگیری از کرونا داشته اما باید سعی شود تاوارد فاز بعدی آن نشویم.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما در این مسیر نباید اجازه دهیم که کرونا مانعی برای فعالیت های ما باشد و باید در این مسیر فعالیت های خود را دنبال کرده و جایگاه خود را ارتقا بخشیم.

جابه جا کردن خبرنگاران به بهانه رزرو صندلی برای دکترها یکی از حاشیه های این مراسم بود که مورد اعتراض تعدادی از خبرنگاران قرار گرفت.

کد خبر 1107158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha