برگزار جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین با حضور مسئولین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین پیش از ظهر امروز در نیروی انتظامی این شهرستان تشکیل جلسه داد.
در این جلسه که بمنظور تقدیر از خدمات این نیرو و بمناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد ، امام جمعه موقت، نماینده مردم در مجلس، فرماندار و سایر اعضا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین با اشاره به اهمیت پیگیری امور فرهنگی خواستار عملیاتی شدن مصوبات  این شورا گردید.
وی با گرامیداشت هفته وحدت بزرگداشت یوم الله 13آبان را بسیار مهم دانست.
حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی نیز بر لزوم ریشه یابی مشکلات اجتماعی و برخورد با علتهای آن شد.
حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین در این جلسه با اشاره به اعتبارات موجود گفت: کارگاه هایی که معتادان ترک داده شده را بکار بگیرند مورد حمایت قرار می گیرند.
توجه و ترویج فرهنگ مهدویت و لزوم تلاش بیشتر در این زمینه، لزوم پاسداشت ارزش های معنوی و انقلابی در برنامه های فرهنگی، حمایت بیشتر از طرح های تاثیرگذار فرهنگی توسط شهرداری، توسعه فعالیت های هنری مانند تئاتر جهت کاهش اعتیاد و طلاق، استفاده از معتمدین و افراد موجه حل اختلافات خانوادگی و کاهش طلاق و ایجاد شغل برای افرادی که ترک اعتیاد کرده اند از جمله مصوبات این نشست بود.

کد خبر 1107172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha