مسابقات مدهامتان گامی بزرگ در شناسایی استعدادهای قرآنی است

نازدار با بیان اینکه باید فعالان و قاریان قرآنی و اهمیت کارشان را درک کرد چرا که تمسک به قرآن تنها راه رفع مشکلات در همه عرصه ها است، گفت:مسابقات مدهامتان گامی بزرگ در شناسایی استعدادهای قرآنی است.

«ابوالفضل نازدار» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد به ظرفیت‌های قرآنی در مشهد از جمله وجود اساتید در رشته‌های مختلف قرآنی اشاره کرد که افتخارات بسیاری در مسابقات ملی و جهانی کسب کردند، استعدادهای قرآنی فراوانی در مشهد داریم که باید از طریق برگزاری برنامه‌های مختلف شناسایی و مورد استفاده قرار گیرد و برگزاری مسابقات قرآن مدهامتان گامی بزرگ در تحقق این مهم است.

 

این پیشکسوت قرآنی تاکید کرد: مسئولین در بکارگیری ظرفیت‌های قرآنی باید خود قرآنی باشند و قرآنی عمل کنند و با همت بلند وظیفه خود را در این امر خطیر به نحو احسن اجرایی کنند، از آنجا که نخبگان و فعالان قرآنی مهم ترین ظرفیت‌های قرآنی محسوب می‌شوند لذا چنانچه حمایت مالی و معنوی از این افراد صورت نگیرد قطعا با از بین رفتن انگیزه آنان شاهد سقوط فعالیت‌های قرآنی خواهیم بود.

 

نازدار با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف قرآن کریم از سوی نهادها و ارگان‌های مختلف از جمله مسابقه قرآن کریم مدهامتان از سوی کانون فرهنگی هنری مساجد، نسبت به خروجی این مسابقات تاکید کرد و گفت: برگزاری هر مسابقه‌ای باید به لحاظ معنوی منتج به خروجی مطلوبی باشد بطور مثال پس از شناسایی نخبگان قرآنی از پتانسیل آنان در تربیت افراد دیگر در ارگان‌های مختلف بویژه آموزش و پرورش استفاده شود.

 

وی با تاکید بر وجود جاذبه در برگزاری مسابقات قرآن کریم جهت شرکت حداکثری فعالان قرآنی، برگزاری مسابقات قرآن کریم مدهامتان در دو مرحله استانی و کشوری را یک اقدامی شایسته در جریان‌سازی قرآنی در سطح مساجد و محلات است.

 

این پیشکسوت قرآنی تاکید کرد: باید فعالان و قاریان قرآنی و اهمیت کارشان را درک کرد چرا که تمسک به قرآن تنها راه رفع مشکلات در همه عرصه ها است.

کد خبر 1107260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha