بیش از ۱۲ هزار نفر در چهاردهمین دوره مسابقات مدهامتان شرکت کردند

حجت الاسلام ارزانی گفت: در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی ملی مدهامتان که بیش از ۱۲ هزار نفر شرکت کرده بودند ۸۷ نفر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد حجت الاسلام «حبیب رضا ارزانی» شامگاه (29 مهر) در حاشیه مراسم اختتامیه چهاردهمبن دوره مسابقات قرآن کریم در جمع خبرنگاران بیان کرد: چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی ملی مدهامتان طی سه روز از 27 الی 29 مهر ماه با میزبانی مشهد و رقابت 87 متسابق استان های کشور برگزار شد.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: در این دوره بیش از 12 هزار نفر از خانم ها و آقایان، که بیش از ۸ هزار آقا و بیش از 4000 خانم بودند، در هفت رشته حفظ کل، روان خوانی، روخوانی، اذان، تکبیر و نقاشی قران شرکت کردند و به رقابت پرداختند.

 

وی گفت: نقاشی قرآن حوزه ای است که در این دو سال اخیر به حهت ارتباط بیشتر نوجوان با حوزه قرآن در قالب هنر برای جذب بیشتر کودکان و نوجوان به مسابقات قرآنی مدهامتان افزوده شده است.

 

حجت الاسلام ارزانی با بیان اینکه همه افراد شرکت کننده در این مسابقات عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد هستند و با نام و نشان بچه های مسجد فعالیت می کنند؛ تصریح کرد: این مسابقات مرحله اول به صورت استانی در دو بخش حضوری و مجازی برگزار شد و ۸۷ نفر به عنوان نفرات برتر به مرحله ملی راه پیدا کردند، در مرحله ملی این افراد به رقابت پرداختند و در نهایت از هر رشته سه نفر به عنوان برگزیده انتخاب و تقدیر شدند.

کد خبر 1107281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha