نهادها از ظرفیت  شورای فرهنگ عمومی برای فرهنگ سازی در زمینه های مورد نیاز استفاده کنند

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: نهادهای شهرستان از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای فرهنگ سازی در زمینه های مورد نیاز استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فیروزکوه، به ریاست امام جمعه و با حضور نماینده شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند در مجلس، فرماندار، فرمانده سپاه و سایر مسئولین شهرستان، در دفتر امام جمعه  برگزار شد.
گفتنی است، جلسه شورای فرهنگ عمومی در این شهرستان با ۲ دستور جلسه، برنامه ریزی فرهنگی برای "هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)" و "هفته نوجوان و بسیج دانش آموزی" برگزار گردید.

حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در این جلسه گفت: شورای فرهنگ عمومی، بالاترین نهاد قانونی راهبری فرهنگی در شهرستان است، نهادهای شهرستان از ظرفیت این شورا برای فرهنگ سازی در زمینه های مورد نیاز استفاده کنند.
وی افزود:‌در هفته وحدت، باید نسبت به فرهنگ سازی مسئله وحدت و همدلی توجه ویژه داشته باشیم، رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی دو چیز است، انگیزه الهی و وحدت کلمه بر آن انگیزه بود.
حجت الاسلام حیدری با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در همه ابعاد جامعه اظهار داشت:‌ برنامه های فرهنگی باید دارای هدف و متناسب با مسائل و مشکلات باشند.
امام جمعه فیروزکوه بیان داشت: سنین نوجوانی بهترین زمان برای کار تربیتی و فرهنگ سازی است، برای تقویت روحیه تقوا و معنویت، صبر و بردباری، تعاون و نوع دوستی، کار و تلاش، همت بلند، کنجکاوی و فرهنگ مطالعه و علم آموزی در بین دانش آموزان برنامه ریزی داشته باشیم.

 

کد خبر 1107283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha