اسامی برگزیدگان چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان

چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان با مشخص شدن اسامی برگزیدگان در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان که با حضور ۸۷ نفر از استانهای مختلف کشور برگزار شد با مشخص شدن اسامی برگزیدگان در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

 

در رشته حفظ کل برادران عماد انوری از کرمان، محمد رضا رضایی از مازندران و سید علی حسینی از قم به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند همچنین در رشته قرائت هم مسعود موحدی راد از خراسان رضوی، علی کبیری از مازندران و حمید صفدری از خراسان رضوی به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

 

در رشته ترتیل هم سید صادق کاظمی از قم، محمد رضا فتوحی از آذربایجان غربی و علی انگوتی از آذربایجان شرقی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند همچنین در رشته اذان هم حسین طاهری از تهران موفق به کسب رتبه برتر در این دوره مسابقات شد.

 

در رشته ترتیل ویژه خواهران مرضیه پور تیمور از ایلام موفق به کسب رتبه برتر شد و زینب ضیاء دوست از خراسان رضوی هم عنوان شایسته تقدیر را کسب کرد همچنین در رشته حفظ کل قرآن فائزه سادات قریشی نسب از یزد، فرشته صباغیان بیدگلی از اصفهان و زهرا سلطان پور المشیری از تهران به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

کد خبر 1107323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha