امید فرهنگیان به موضع‌گیری نمایندگان مجلس است

رحمتی ضمن تقدیر از اقدامات مجلس در حوزه تعیین تکلیف نیروهای استخدامی و رتبه‌بندی فرهنگیان گفت: نگاه و امید فرهنگیان به موضع‌گیری نمایندگان مجلس دوخته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمد رحمتی» امروز (جمعه، 30 مهر) در جلسه با شورای معاونان، مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان گیلان اظهار داشت: از حضور اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در استان تشکر می‌کنیم از سویی نگاه و امید ما فرهنگیان و معلمان به موضع‌گیری شما نمایندگان مجلس دوخته شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه مجلس و خاصه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نگاه مثبت و خوبی به مسائل این حوزه دارند عنوان کرد: از رویکردهای اعضای کمیسیون و حساسیت بالایی که نسبت به مسایل آموزش و پرورش و فرهنگیان دارند قدردانی می‌کنیم.

 

وی تعیین تکلیف نیروهای استخدامی و رتبه‌بندی فرهنگیان را از جمله اقدامات اثرگذار کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواند و ابراز داشت: ما جامعه فرهنگیان از این تدابیری که توسط مجلس اتخاذ شد واقعا سپاسگزاریم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه مشکلات معلمان و فرهنگیان در ایام شیوع کرونا باید در دوران پسا کرونا مورد بررسی و واکاوی قرار بگیرد افزود: معلمان و فرهنگیان ما با مجاهدتی مثال زدنی به صورت حضوری و غیرحضوری مشغول تدریس هستند.

 

رحمتی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های صادقانه معلمان در یک سال و نیم اخیر اظهار داشت:‌ درست است که دولت با مضایق مالی و اعتباری مواجه است اما از مجلس تشکر می،کنیم که با وجود این مشکلات طرح رتبه بندی را مصوب کرد.

 

وی با بیان اینکه تعریف رتبه بندی تنها در حوزه های مالی و پرداختی قابل ارزیابی نیست تصریح کرد: معتقدیم طرح رتبه‌بندی جایگاه معلمان و فرهنگیان را ارتقا داده و برای آنان ارزش و کرامت قائل می‌شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلاتی که هم اینک در کشورمان وجود دارد ناشی از عدم نگاه جدی به حوزه آموزش و پرورش است و باید این رویکرد تغییر پیدا کند.

کد خبر 1107361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha