برگزاری جشن های هفته وحدت و توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان توسط کانون صیاد شیرازی ملایر

ترکاشوند گفت: همزمان با هفته وحدت برگزاری جشن و مولودی خوانی و توزیع تعدادی بسته معیشتی توسط کانون صیاد شیرازی ملایر انجام می‌شود.

«جعفر ترکاشوند»در گفت وگو با خبرنگار شبستان  در ملایر گفت:  همزمان هفته وحدت و میلاد سراسر نور پیامبر مهربانی‌ها  و جضرت امام جعفر صادق(ع)  برنامه های  مختلف فرهنگی  جشن و مولودی خوانی توسط کانون شهید صیاد شیرازی روستای نازول در فضای  باز  مسجد برگزار خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی ملایر از برپایی ایستگاه صلواتی در این کانون در خبر داد و گفت: همه برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی  با بیان اینکه در فضای مجازی نیز برنامه های مختلف فرهنگی محتوا سازی می شود گفت:  در این زمینه برنامه ختم صلوات ، ختم قرآن و... نیز به صورت خانوادگی انجام می شود.

وی با بیان اینکه حدود 50 بسته معیشتی نیز در هفته وحدت در بین خانوادههای نیازمند توزیع می‌شود افزود: در  مناسبت‌های مختلف توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان انجام شده است.

وی با  بیان اینکه  کانون صیاد شیرازی به عنوان کانون معین یکی از فعالترین کانون‌های شهرستان ملایر و استان همدان  با بیش از دو دهه فعالیت و حدود 800 نفر عضو  است گفت: از زمان شیوع کرونا  و در مناسبتهای مختلف سال فعالیتهای این کانون  به خوبی انجام شده است.

کد خبر 1107459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha