انتصاب سرپرست جدید اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران

میلادی گفت: با حکم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، «علی باقری» به عنوان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران منصوب شد.

«میثم میلادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان ساری اظهار کرد: روز گذشته با حکم  «حجت‌الله عبدالملکی» وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، علی باقری به عنوان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران منصوب شد.

 

مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه رفاه و تأمین اجتماعی به عنوان یکی از اساسی‌ترین پیش نیازهای توسعه همواره سرلوحه کار برنامه‌ریزان و تصمیم‌گیران قرار دارد بیان کرد: در حکم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خطاب به سرپرست جدید تاکید شده است که در مدیریت اداره کل و هماهنگی واحدهای زیرمجموعه کوشا باشند.

 

وی صیانت از نیروی کار با تأکید بر ارتقای بهره وری نیروی کار، ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی کارگران و کارفرمایان،‌ ایجاد تعادل در بازار کار،‌ افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی،‌ توسعه و ارتقای شاخصهای رفاه اجتماعی، کاهش نرخ بروز آسیب های اجتماعی، گسترش و ارتقای بیمه های اجتماعی، پایداری و تعادل بین منابع و مصارف صندوق های بیمه اجتماعی و ارتقای کار آمدی نظام اداری و بهبود اثر بخشی نقش حاکمیتی وزارت متبوع در راستای انجام ماموریت‌ها را از اهداف کلان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد.

 

«علی باقری» پیش از این معاونت تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران را در کارنامه خود داشته است.

 

به گزارش شبستان،«کامران اصغری» مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران هفت سال در این سمت مشغول به فعالیت بوده است.

 

کد خبر 1107462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha