کشور نیازمند وحدت و انسجام است/ تقویت معنویت در ارتش

حجت الاسلام زمانی گفت: وحدت و انسجام داخلی نسخه ای کامل برای برون رفت از مشکلات و بهبود اوضاع کشور در عرصه های مختلف ملی و بین المللی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان،حجت الاسلام «غلامعلی زمانی« در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اصفهان به مناسبت سالروز تاسیس عقیدتی سیاسی ارتش و هفته وحدت اظهارداشت: وحدت و انسجام از توصیه های موکد دین و رهبران انقلاب اسلامی است.

 هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش منطقه اصفهان افزود: وحدت و انسجام داخلی نسخه ای کامل برای برون رفت از مشکلات و بهبود اوضاع کشور در عرصه های مختلف ملی و بین المللی است که باید بیشتر بر آن تاکید شود.

 

وی با اشاره به زخم ها و چالش های اجتماعی جامعه گفت: خروج از این معضلات به وحدت و همدلی برای چاره اندیشی و انجام اقدام لازم است و نظام جمهوری اسلامی باید الگو وحدت در بین جوامع بین المللی باشد.

 

حجت الاسلام زمانی با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) منجی خوبی ها و وحدت بود، تصریح کرد: آن حضرت همواره بر حفظ اتحاد عمومی و گسترش اخلاق تاکید داشت و همین ویژگی او سبب جذب به دین شده بود.

 

وی ادامه داد: مهربانی و گذشت آن حضرت در طول دوران زندگانی مورد توجه همگان قرار گرفته و امروز مسلمانان نیز باید در بین خود این ویژگی را ترسیم و گسترش دهند.

 

*تقویت معنویت در ارتش

 

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش منطقه اصفهان در بخشی از سخنان خود به موضوع فعالیت های عقیدتی و سیاسی ارتش اشاره کرد و گفت: این سازمان در تقویت معنویت در این یگان نظامی انجام ماموریت می کند.

 

وی ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد نفاق و دوگانگی در بین جوامع به ویژه نیروهای مسلح برای کاهش توان دفاعی است که همدلی و همکاری و هم افزایی بین نهادهای نظامی کشورمان مانع تحقق اهداف دشمن است.

 

حجت الاسلام زمانی خاطرنشان کرد: آموزش، دانش افزایی، اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی در ارتش همه در راستای افزایش دانش سیاسی و اعتقادی مردم است.

 

کد خبر 1107479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha