تکمیل راه‌آهن اردبیل نیازمند حدود ۱۸ هزار میلیارد ریال اعتبار است

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در جریان بازدید رئیس جمهوری از پروژه راه آهن اردبیل، گفت: تکمیل راه‌آهن اردبیل نیازمند حدود ۱۸ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «خیراله خادمی» امروز (30 مهرماه) در جریان بازدید رئیس جمهوری از پروژه راه آهن اردبیل گفت: تکمیل راه‌آهن اردبیل نیازمند حدود ۱۸ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

 

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تصریح کرد: بیش از 3 هزار و 300 کیلومتر ریل گذاری در عملیات اجرایی پروژه راه آهن اردبیل صورت خواهد گرفت.

 

وی اظهار داشت: پروژه ریل گذاری این پروژه به 6 قسمت تقسیم بندی شده است که در یک هزار و 125 کیلومتر تحویل داده خواهد که از نظر ریل گذاری در بحث حمل و نقل ریلی کشور بی نظیر است.

 

خادمی ادامه داد: پروژه راه آهن اردبیل به دلیل صعب العبور بودن منطقه یکی از پروژه های پیچیده و سخت است که در مسیر کوهستان در حال انجام است.

 

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور افزود: بیش از 32 کیلومتر تونل در این پروژه اجرایی شده و 5 کیلومتر پل که از لحاظ ارتفاع جزو برترین پل های ریلی ایران است.

 

کد خبر 1107487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha