ذات هنرمند آراسته به هنر، ایمان و اعتقاد است

میرغضنفری با بیان اینکه ذات هنرمند آراسته به هنر، ایمان و اعتقاد است گفت: هنر الهامی از سوی خداوند است که بر هنرمندان و نویسندگان نازل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی ، «سید اسماعیل میرغضنفری» شامگاه جمعه (30 مهر) در آیین رونمایی از کتاب کرونا و یک جهان آسیب، اظهار داشت: ذات هنرمند آراسته به هنر، ایمان و اعتقاد است و هنرمندان پیام آوران مهربانی، صلح و دوستی در جامعه هستند. آنها آسیب های متعدد که در جامعه با آن دست به گریبان است را موشکافی کرده و از جهات مختلف به آن می پردازند.

 

فرماندار انزلی با بیان اینکه اگر حضور هنرمندان در جامعه نبود آسیب های اجتماعی رواج بیشتری می یافت افزود: ایران اسلامی با پشتوانه غنی هنرمندان، پیشینه قوی فرهنگی و  وجود هنرمندان جدید آینده خوبی را در مقوله فرهنگ و هنر پیش رو خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: هنرمندان با عملکرد، توانمندی و مهربانی خود می توانند هنر را در جامعه ماندگار کرده و مهربانی را که امروزه کالا و متاعی کمیاب و نایاب است را در جامعه نهادینه کنند.

 

گفتنی است، کتاب کرونا و یک جهان آسیب اثر زهرا سیاوش آبکنار پرستار بازنشسته است. از این نویسنده تاکنون بیش از 10 کتاب در قالب شعر و مقاله منتشر شده است .  

کد خبر 1107495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha