استان اردبیل مستحق این محرومیت نیست / اسراف انرژی در کشور بالا است

آیت الله رئیسی گفت: وضع استان اردبیل نباید این باشد این استان بیش از ۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و مستحق این محرومیت و مشکلات نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» امشب (30 مهرماه) در جلسه شورای اداری استان اردبیل گفت: ارتباط مسئولان در تمامی رده ها باید با مردم قوی باشد تا مشکلات مردم مطلع باشیم و در راستای رفع آنها اقدام کنیم.

 

رئیس جمهوری تصریح کرد: البته همه مشکلات با یک سفر قابل حل نیست اما می توانیم با اولویت قرار دادن پروژه ها نسبت به تکمیل آنها اقدام کرد.

 

وی اظهار داشت: تکمیل پروژه های نیمه تمام استان اردبیل نیازمند همت بسیار جدی مسئولان استانی است.

 

آیت الله رئیسی تاکید کرد: البته اصلی ترین هدف سفرهای استانی تکمیل پروژه های نیمه تمام هست که موجب رنجش مردم و هدر رفتن منابع شده است.

 

وی ادامه داد: وضع استان اردبیل نباید این باشد این استان بیش از 3 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و مستحق این محرومیت و مشکلات نیست چون ظرفیت های بزرگی را در استان شاهد هستیم.

 

رئیس جمهوری عنوان کرد: در اکثر برنامه ها گفته ام که آینده و چشم انداز روشنی را برای کشور متصور هستم و باید این امید را به مردم انتقال دهیم.

 

آیت الله رئیسی افزود: کشور نیازمند اصلاح الگوی مصرف در زمینه انرژی هست زیرا اسراف در کشور بسیار بالا است و با استفاده از انرژی تجدید پذیر می توان کمبودها را جبران کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: انرژی مصرفی در کارخانجات نباید قطع شود بلکه با سرمایه گذاری از سوی خود کارجانجات باید تامین و به مصرف برسد تا شاهد رفع نیازهای کشور در زمینه تامین انرژی باشیم.

کد خبر 1107502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha