مسجد محله محور رویکرد کانون فرهنگی امام جعفرصادق(ع) کوی گوهر کرج است

ولیی با اشاره به اهمیت مسجد محله محور گفت: محله محوری یکی از شاخص های کانون فرهنگی هنری امام جعفرصادق(ع) منطقه کوی گوهر و جوادآباد کرج است.

« علی اکبر ولیی» در جریان فعالیت کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفرصادق(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: محله محوری یکی از شاخص های کانون فرهنگی هنری امام جعفرصادق(ع) منطقه کوی گوهر و جوادآباد کرج است. 

 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفرصادق(ع) افزود: هفته وحدت یکی از اعیاد و مناسبت های دینی و مذهبی است به همین منظور ویژه برنامه تبیینی و تشریحی با محوریت برپایی جشن میلاد به مناسبت سالروز میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) در کانون فرهنگی هنری مسجد انجام می شود.

 

 

وی با اشاره به اهمیت محله محوری یکی از ارکان و برنامه های مسجدی است بیان کرد: طرح محله محوری مسجد امام جعفرصادق(ع) با رویکرد تحقق مسجد تراز اسلامی در کوی گوهر و جوادآباد کرج اجرایی می شود.

 

 

وی اظهار کرد: در جریان این طرح، روز چمعه ۱۶ مهرماه سال جاری نشستی با عنوان اجرای طرح محله محور با حضور مدیریت مسجد حجت الاسلام عباس چگینی به منظور رفع مشکلات محله انجام شد. 

 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفرصادق(ع) خاطرنشان کرد: تشکیل پنج کارگروه با عناوین کارگروه فرهنگی، تعلیم و تربیت، سلامت، اشتغال و عمران و زیرساخت از نتایج این نشست است که به تصویب رسید. 

 

کد خبر 1107517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha