خلجستان و سلفچگان قم به‌صورت ۱۰۰ درصد واکسینه شده‌اند

محبی گفت: علاوه بر شهر قم، عملیات واکسیناسیون در دیگر شهرها و بخش‌های استان نیز در حال انجام است به‌گونه‌ای که دو بخش سلفچگان و خلجستان به‌صورت ۱۰۰ درصد واکسینه شده‌اند.

«سیامک محبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به وضعیت واکسیناسیون در قم گفت: اقدامات بسیاری در امر واکسیناسیون در قم صورت گرفته است که یکی از آن‌ها راه‌اندازی مرکز شبانه‌روزی واکسیناسیون در میدان روح‌الله است که مورد استقبال چشمگیر همشهریان قرار گرفت.
 

رئیس مرکز بهداشت استان قم عنوان داشت: علاوه بر شهر قم، عملیات واکسیناسیون در دیگر شهرها و بخش‌های استان نیز در حال انجام است به‌گونه‌ای که دو بخش سلفچگان و خلجستان به‌صورت 100 درصد واکسینه شده‌اند.
 

وی گفت: کمترین بخش استان که واکسینه شده است، بخش قنوات است که حدود 40 درصد است که برای آن منطقه برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم در حال انجام است.


محبی گفت: مرکز واکسیناسیون موسی ابن جعفر(ع) در منطقه خیابان کارگر قم نیز به‌زودی به‌صورت شبانه‌روزی فعال‌شده و شاهد خدمات‌رسانی به مردم آن منطقه نیز خواهیم بود.


رئیس مرکز بهداشت استان قم گفت: بیشترین واکسن تزریق‌شده در قم، واکسن سینوفارم بوده و بعد از آن واکسن برکت است که مورد استقبال قرارگرفته است.


وی در خصوص واکسیناسیون مادران باردار گفت: در حال حاضر هزار و 560 مادر باردار در قم واکسینه شده‌اند که حال همگی آن‌ها خوب است و هیچ‌گونه مشکلی ندارند.
 

محبی گفت: انتظار است مادران باردار اقدام به واکسیناسیون کرده تا شاهد رفع مشکلات برای آن‌ها و جنین باشیم.

کد خبر 1107658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha