برگزاری  جلسات شرح زیارت «امین الله» در کانون احیا

سجادی گفت:جلسه هفتگی شرح زیارت «امین الله» با سخنرانی امام جماعت مسجد حجت الاسلام نوری در محل کانون فرهنگی و هنری احیا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

سید هادی سجادی مدیر کانون فرهنگی هنری احیا در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت:جلسات شرح زیارت «امین الله» که از ایام محرم و صفر به صورت هفتگی در این کانون برگزار می شد با استقبال بچه های مسجد دور جدید این کلاس ها همزمان با ۱۷ ماه ربیع الاول آغاز می شود.

 

وی اظهارداشت:این برنامه که شنبه ها همراه با نماز مغرب و عشا انجام می شود از امشب ۱ آبان ماه با اقامه نماز به امامت حجت الاسلام نوری، امام جماعت مسجد برپا خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری احیا مطرح کرد:شرح زیارت «امین الله» با بیان حجت الاسلام نوری شنبه شب ها پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار می گردد.

 

سجادی افزود:حضور در این برنامه برای عموم آزاد بوده و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی برای شرکت کنندگان توصیه شده است.

 

به گزارش شبستان، زیارت «امین‌الله» زیارتنامه‌ای است که امام سجاد (ع) هنگام زیارت مزار حضرت علی (ع) خوانده است؛ «امین‌الله» از جهت سند، متن و معنا معتبر دانسته و در کتب معتبر شیعه نقل شده است زیارت «امین‌الله»، زیارت مخصوص حضرت علی (ع) در روز عید غدیر و نیز از زیارات کاملی است که نزد قبور هر یک از ائمه (ع) می‌توان خواند.

شایان ذکر است کانون فرهنگی هنری احیا به آدرس بزرگراه بسیج بلوار قائم(عج) کوچه آزادگان دهم واقع گردیده است.

کد خبر 1107672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha